Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
| Обновлено 14 ноября 2011, 12:10
10023
57

Сход Феттеля и победа Хэмилтона

Таковы главные итоги Гран-При Абу-Даби, состоявшегося сегодня

| Обновлено 14 ноября 2011, 12:10
10023
57
Сход Феттеля и победа Хэмилтона

Останні гонки в цьогорічному календарі вже не відповідали на питання хто стане чемпіоном, але елемент певної несподіванки все-одно додали. На Гран Прі Абу-Дабі компанія Pirelli привезла відому всім пару сумішей Soft і Medium. Та найголовнішою загадкою траси є час проведення гонки – стартуючи під сонячними променями, пілоти фінішували вже у темряві, а це призводить до того, що єдиний раз в сезоні асфальт траси протягом гонки не нагрівається, а навпаки охолоджується.

Старт гонки вийшов настільки несподіваним, що противникам домінування Феттеля годі було й мріяти – Себастіан дуже впевнено стартував, не залишивши жодного шансу своїм конкурентам, але вже у другому повороті його RB7 розвернуло, права задня покришка виявилася пошкодженою без сторонньої участі, внаслідок чого, дошкутильгавши до власних механіків, чинний чемпіон вперше в сезоні змушений був припинити боротьбу в гонці!

Лідерство таким чином успадкував Льюіс Хемілтон, який спокійно почав відриватися від решти пелотону. Фернандо Алонсо вкотре продемонстрував своє уміння вдало стартувати – іспанець спочатку обійшов Веббера, а потім і Баттона. Міхаель Шумахер спочатку зумів випередити свого напарника, але ще до кінця першого кола Росберг повернув собі втрачену позицію.

Подвійна зона дії DRS показала себе доволі цікаво на початку гонки. Завдяки тому, що відстань між двома прямими, де можна було активувати систему, була мінімальною, а точок виміру відставання було дві – все це дозволяло пілотам повернути втрачене. Яскравою ілюстрацією цього стала боротьба між Веббером і Батоном та Буемі й ді Рестою. В обох випадках британські гонщики зуміли відігратися на другій довгій прямій.

Хемілтон намагався відірватися від Алонсо, та іспанець так само стабільно переслідував Льюіса, не даючи змоги британцю піти у суттєвий відрив – пілоти почергово обмінювалися швидкими колами. Практично в цей самий час стало очевидно, що у Дженсона Баттона не все гаразд і Веббер стрімко наздоганяв його. Боротьба між пілотами була настільки напруженою, що це навіть призвело до невеликого контакту між МР4-26 та RB7.

Феліпе Масса відкрив першу хвилю піт-стопів на 16-му колі, одразу після цього одночасно зупинилися лідери гонки – Хемілтон, Алонсо і Баттон, який «встиг» відстати настільки, що команда зуміла обслужити обох своїх пілотів. Також відвідали механіків Шумахер і Сутіл. Марк Веббер затримався на трасі тільки на коло, проте повільний піт-стоп не тільки завадив його боротьбі з Баттоном, а й відкинув австралійця за спину бразильського пілота Ferrari.

Після першої хвилі піт-стопів позиції пілотів та відриви між ними стабілізувалися. Льюіс упевнено лідирував, а Фернандо прагнув не відставати.

Разом із тим, як телевізійна картинка висвітлювала усі можливі принади Абу-Дабі та його автодрому на заході сонця та під променями софітів гонка перейшла у стадію позиційної боротьби, насамперед, у стані лідерів. Змагання ж у другому ешелоні тривали постійно. Ледь не розбив свій Williams у тунелі на виїзді з боксів Пастор Мальдонадо – але все обійшлося.

На середині дистанції відмовив KERS на боліді Баттона, що дозволило Массі та Вебберу наздогнати чемпіона 2009 року. Марк виявився більш наполегливим і зумів обійти Феліпе (який помилився за мить до того на виході з 7-го повороту) на першій DRS-прямій, але бразилець одразу відігрався на другій. Така ситуація тільки грала на користь Дженсона, який міг трошки перепочити від пресингу з боку своїх конкурентів. Зрештою англієць знайшов свій темп і знову став відриватися від дуету Масса-Веббер.

Другий акт тактичної боротьби в боксах розпочав австралієць на 36-му колі, його хід повторив Баттон витком пізніше. Проте якщо Марку поставили м’які шини, то Дженсону – середні, а  це означало, що гонщику Red Bull ще слід було заїжджати в бокси.

Тенденція боротьби Хемілтона з Алонсо виглядала наступним чином – британець відривався на початку гоночних відрізків в той час як іспанець наздоганяв наприкінці них. Зрештою саме Льюіс відправився в бокси раніше (на 41-му колі), в той час як у Скудерії вирішили відтягнути на три кола піт свого лідера, але це не допомогло – Фернандо залишився другим. Перемогти в такій гонці Хемілтону не завадив ніхто і він став другим пілотом, який виграв на цій трасі.

На м’яких шинах Веббер просто-таки летів по трасі встановлюючи щоразу нові найшвидші кола, проте відіграти 20-22 секунди у Баттона не зумів, тож McLaren святкує перемогу та подіум своїх гонщиків. Феліпе Масса помилившись на вході в перший поворот фактично без бою віддав Марку четверту позицію в гонці.

Дженсон Баттон хоч і не гарантував собі віце-чемпіонство, але достроково випередив напарника за підсумками сезону.

Фернандо Алонсо вкотре підтвердив, що гоночний темп боліду значно кращий за кваліфікаційний, і за сприятливих обставин іспанець приїхав на подіум.

Mercedes GP уже вкотре проїхали гонку у своїй власній лізі, де на цей раз до двох німців додався ще й третій – Сутіл, проте підопічні Росса Брона все-одно фінішували вище. Єдина відмінність від результатів Гран Прі Індії полягала в тому, що цього разу Росберг фінішував вище Шумахера.

Force India схоже остаточно закрила усі питання довкола боротьби за шосте місце в Кубку конструкторів і тепер може тільки пошкодувати, що занадто багато втратили на початку сезону інакше могли б посперечатися і з Lotus Renault. Ну а Toro Rosso і Sauber тільки за два тижні в Бразилії остаточно з’ясують хто отримає сьоме місце і більше призових за підсумками сезону.

Можна сміливо стверджувати, що цьогорічне Гран Прі вийшло набагато цікавішим за попередні два. Проте відчуття необхідності внести зміни у конфігурацію цієї красивої траси не полишало мене вже на третині цієї гонки.

Гран-прі Абу-Дабі. Фінішний протокол:

 

Пілот

Команда

Час

Піт

1.

Л. Хемілтон

McLaren

1.37:11.886

2

2.

Ф. Алонсо

Ferrari

+ 8.457

2

3.

Дж. Баттон

McLaren

+ 25.881

2

4.

М. Веббер

Red Bull

+ 35.784

3

5.

Ф. Масса

Ferrari

+ 50.578

2

6.

Н. Росберг

Mercedes

+ 52.317

2

7.

М. Шумахер

Mercedes

+ 1:15.900

2

8.

А. Сутіл

Force India

+ 1:17.100

2

9.

П. ді Реста

Force India

+ 1:40.000

1

10.

К. Кобаясі

Sauber

+ 1 коло

2

11.

С. Перес

Sauber

+ 1 коло

2

12.

Р. Баррікелло

Williams

+ 1 коло

2

13.

В. Петров

Lotus Renault

+ 1 коло

2

14.

П. Мальдонадо

Williams

+ 1 коло

2

15.

Х. Альгерсуарі

Toro Rosso

+ 1 коло

2

16.

Б. Сенна

Lotus Renault

+ 1 коло

3

17.

Х. Ковалайнен

Team Lotus

+ 1 коло

2

18.

Я. Труллі

Team Lotus

+ 2 кола

2

19.

Т. Глок

Marussia Virgin

+ 2 кола

2

20.

В. Ліюцци

HRT

+ 2 кола

1

Найшвидше коло: Марк Веббер (Red Bull) – 1:42.612 (51-е коло)

Не фінішували:

Д. Рікьярдо

HRT

49 коло

-

С. Буемі

Toro Rosso

19 коло

-

Ж.Д'Амброзіо

Marussia Virgin

18 коло

-

С. Феттель

Red Bull

1 коло

-

Особистий залік: 

1

С.Феттель

Red Bull Racing

374

2

Д.Баттон

McLaren

255

3

Ф.Алонсо

Scuderia Ferrari

245

4

М.Веббер

Red Bull Racing

233

5

Л.Хемілтон

McLaren

227

6

Ф.Масса

Scuderia Ferrari

108

7

Н.Росберг

Mercedes GP

83

8

М.Шумахер

Mercedes GP

76

9

В.Петров

Lotus Renault GP

36

10

Н.Хайдфельд

Lotus Renault GP

34

11

А.Сутіл

Force India

34

12

К.Кобаясі

Sauber F1 Team

28

13

Х.Альгесуарі

Scuderia Toro Rosso

26

14

П.ді Реста

Force India

23

15

С.Буемі

Scuderia Toro Rosso

15

16

С.Перес

Sauber F1 Team

14

17

Р. Баррікелло

Williams

4

18

Б.Сенна

Lotus Renault GP

2

19

П. Мальдонадо

Williams

1

Кубок Конструкторів

1

Red Bull Racing

Renault

607

2

McLaren

Mercedes

482

3

Scuderia Ferrari

Ferrari

353

4

Mercedes GP

Mercedes

159

5

Renault Lotus GP

Renault

72

6

Force India

Mercedes

57

7

Sauber F1 Team

Ferrari

42

8

Scuderia Toro Rosso

Ferrari

41

9

AT&T Williams

Cosworth

5


В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ, Sport.ua
Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

ВИДЕО. Автомобиль врезался в толпу зрителей в Шри-Ланке. 7 погибших
Авто/мото | 24 апреля 2024, 05:00 0
ВИДЕО. Автомобиль врезался в толпу зрителей в Шри-Ланке. 7 погибших

Семь зрителей погибли, еще 21 человек был госпитализирован с травмами

Итальянский топ-клуб может летом подписать Довбика
Футбол | 24 апреля 2024, 14:37 6
Итальянский топ-клуб может летом подписать Довбика

Форвард «Жироны» может продолжить карьеру в «Наполи»

Комментарии 57
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
lost_ua
Я подумала,что ты переспросил. Знак вопроса зачем поставил? . Вот я повелась.
А топ-гировский выпуск я очень люблю. Всегда знала,что у него есть чувство юмора, теперь и Джереми с бритами убедились.
Ну я немного меньше Формулу смотрю - 14 лет, но ни разу не смогла болеть за кого-то другого.Есть,конечно, гонщики, которым симпатизирую - Батончик, Ди Реста, Кубица, но это даже близко не стояло.
Знаешь,наши предпочтения формируются в пубертетах, именно поэтому всегда буду считать себя болельщиком таких спортсменов как Шумахер,Хингис, Джордан, Гретцки. Я с ними выросла и это 100 % сказалось на формировании моего характера.
Hassassin
Ну там взагалі весь сюжет з ним був веселий - і відео, і розмова з Джеремі.
Якщо все давно зрозуміла - чого мені про Керпен - батьківщину МШ писала? Я це й так знаю ;)
Справжній уболівальник ніколи не зраджує тому за кого вболіває, незалежно від обставин. А 17 років стажу вболівання даються взнаки
lost_ua
Ты мне это намекаешь? Я уже давно все поняла, приятно знать,что я не одна. А то я уже думала,что мы вымирающий вид.
П.С: анкноун персон на Лиане здорово видеокамеру раздолбил
Hassassin
Хм. Спробую натякнути...
На моїй аватарі Стіг, але не Бен Коллінз. Це кадр з першого епізоду 13 сезону ТопГір, де в ролі Стіга був один поважний дядько з Німеччини, який катався на Ferrari FXX на сліках по треку ТопГір і "заблукав" на Ліані так і не показавши швидкого кола. В студію на розмову з Кларксоном цей дядя прийшов у гоночному костюмі Стіга і саме в студії зняв з голови шолом під бурхливі оплески глядачів...
lost_ua
Я похоже слишком хардкор)! Керпеновский - Керпен - родина кое кого - Шумахера .
Тяжко болеть за него в такой период, но и не болеть тоже не могу.
Hassassin
2 MH
думаю моя аватарка дає прості відповіді на питання стосовно того які побажання щодо Мерседеса і його пілотів маю ;)
2 lost_ua
В керпенівський?!
lost_ua
Кстати,прикол. Зофоловила я Росберга в Твиттере где-то год назад, думала,что не хуже других пилотов будет выСказываться,делится впечатлениями и т.д. Примеров куча, Баттон, Хэм, Буэми. Но,блин, он же только ссылки на свои новые фотки дает . Любит себя парень. В принципе,я к нему непохо отношусь, но больно уж самонадеянно звучит в своих интервью(пока безусловно имеет право).
lost_ua
В керпеновский)))!
МН
наступний сезон багато в чому буде показовим.
Брон збира солідну команду навколо себе.
думається мені, що поборяться вони за подіум, і не раз.
--
що до червоного ветерана, і його напарника, то я тільки за, аби в блондинчика все зрослося в наступному році)
а зараз є один покажчик - позиція в особистому заліку.
Hassassin
А в який бік пристрасть?
lost_ua
Я пристрасна насчет последего спора,поэтому промолчу
gricakov2011
шумахер всю погоду делает )
Hassassin
Ну безперечно наразі Ніко кращий за Міхаеля. От тільки цього року перевага мінімальна, бо минулого взагалі був погром ветерана. Що ж до "морального авторитета" - не думаю, бо занадто тяжко вкочувався Шумахер в сезон-10 та й цей також. Тут справа в іншому - Ніко їде якісно, але безлико. Міхаель якщо вже їде - гай шумить. По справжньому яскравих гонок у Ніко в цьому році аж одна - Китай, де він міг зачепитися за подіум, але пального не вистачало підтримувати темп. У Шумі яскравих гонок побільше буде. Та й з маркетингового погляду Мерсам значно вигідніший старий чемпіон ніж вічно "молодий та перспективний" блондин.
hybrid
я вважаю, що уникнути проблем теж треба вміти. факт, що росберг в цій гонці був однозначно сильніше шумахера, як в особистій боротьбі, так і в темпі. і загалом за ці 2 роки він був в сумі сильніший. а бути хазяїном в одній команді з шумахером і броном як ти маєш на увазі... ну ти сам розумієш думаю, окрім феттеля, алонсо, кубіци і, можливо, баттона та хемілтона всіх інших пілотів в мерседесі чекала б участь теперішнього масси. якщо не на трасі, то в боксах їх би просто задавили "моральним авторитетом".
Hassassin
такої боротьби у нього з Шумахером за два сезони назбиралося чимало - і далеко не завжди переможцем виходив блондин. Там у них приблизно рівновага буде, якщо розбирати безпосередню боротьбу за позицію.
Hassassin
ну так Мыхаеля він обігнав ще на першому ж колі - які проблеми у нього були потім? жодних. Він просто зробив свою справу, фінішувавши на максимально можливій позиції як для свого боліду. Як на мене - цього мало щоб вважатися "хазяїном в команді". Алонсо і Феттель - хазяї, а Баттон і Росб - ні.
CubiQ
Ну может я не неправильно выразился. Просто Баттон постоянно тяжко вкатывается в гонку.
А как же борьба на первом круге?
hybrid
хех, от тільки для того, щоб їхати наодинці і не мати власних проблем з сутілем, йому треба було спочатку обігнати того ж таки шумахера, а потім всю гонку їхати швидше за нього. по-моєму, це досить точно підходить під описання "показати, хто в мерседесі хазяїн"
Hassassin
І як же Баттон розкатався на середині гонки, коли саме тоді у нього відмовив КЕРС?
Веббер... Складається враження, що самій команді Марк потрібен тільки тому, що в кожній команді має бути 2 пілоти. Ну і КК теж має значення.
Масса і Масса, наступного року зі Скудерії виженуть, а ще років за 5 тільки фахівці пам'ятатимуть про нього.
А що саме показав Росберг? Традиційна як для нього гонка - їхав наодинці - головне було не заснути. До того ж Міхаель мав певні проблеми з Сутілем, які успішно розв'язав, а наприкінці гонки отримав повільний прокол, що й змусило його зупинитися не доїжджаючи до боксів.
CubiQ
Очень жаль, что Феттель сошёл. Хотел бы я посмотреть на его прорыв.
Хэм молодец, спокойно провёл "свою гонку".
Баттон, как обычно, раскатывается к середине гонки.
Веббер, думаю, даже если бы был на обычной стратегии, не прошёл бы Баттона.
Про Массу и говорить нечего, хотя даже жалко его стало, когда он наехал на обломок ХРТ.
А Росберг показал, кто в Мерседесе хозяин.