Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
| Обновлено 04 октября 2013, 11:01
2761
4

Формула 1: в ожидании тайфуна + ВИДЕО

Анонс предстоящего гоночного уик-энда в Южной Корее от Sport.ua

| Обновлено 04 октября 2013, 11:01
2761
4
Формула 1: в ожидании тайфуна + ВИДЕО

Після тотального домінування Феттеля в Сінгапурі чемпіонат продовжує свій марш азійськими автодромами і цього тижня черга за Кореєю приймати Великий цирк і великі перегони, інтригу в яких неодмінно варто уважно розглянути.

Коли траса в Йонамі ще тільки будувалася, то це був справжній великий інфраструктурний проект (з парком розваг, блекджеком і…), який, натомість, перетворився на щось не дуже завидне для інвесторів і не надто привабливе для тих нечисленних уболівальників, які таки дістаються до автодрому. Пілоти, які проводять свій час не тільки на трасі, а й на її околицях, здебільшого нахвалюють гоночне кільце, але й не перестають наголошувати на недоліках довкола автодрому. Марк Веббер, наприклад, без жодного натяку на збентеження чесно та відверто каже, що кільце йому подобається, а особливо його третій сектор (хоча було б дивно, якби йому та Феттелю не подобався той відрізок кола, де RB9 потенційно може привезти своїм конкурентам вагон і маленький візочок часу), але при цьому він наголошує на тій-таки інфраструктурі – усі без винятку гонщики мешкають в одному готелі, разом снідають, зібравшись у свої національні групи за столами, ділячись новинами та обговорюючи події на трасі.



Дійсно, сама траса хоч і є «класичним» витвором Самі-знаєте-кого та його архітектурного бюро, але змушує пілотів добряче попрацювати починаючи з першої ж практики. І якщо на початку кола ми бачимо три прямі, сполучені повільними поворотами, які дозволяють вдало атакувати (що звісно має подобатися командам з двигунами Mercedes і Ferrari), то вже другий і третій сектори з їх швидкими та середньошвидкісними віражами – це вотчина диво-машини Едріана Ньюї, яка під управлінням триразового чемпіона неухильно прямує до своїх чергових звершень.

Якщо подивитися на коротку історію проведення Гран Прі на цій трасі, то ми побачимо те, що так нині не подобається багатьом уболівальникам – володарем цього кільця беззаперечно є Себастіан Феттель, який пролідирував в гонках 153 кола зі 165 або 92,7% (решта ж 12 кіл – залишилися за Алонсо). Тож якщо нічого екстраординарного не станеться цього уїк-енду – навряд чи ми можемо розраховувати бодай навіть на натяк на інтригу.



Але у корейської траси є ще одна цікава особливість – вона чомусь не любить переможців кваліфікації, адже поки що поул-сіттери, якими були Феттель, Хемілтон і Веббер, не вигравали гонок, стартуючи першими. Що ж – подивимося чи цього разу дана тенденція отримає своє продовження.

Щодо можливих екстраординарних подій уїк-енду, то найголовніша з них поступово наступає з боку Філіппін – на корейський півострів насувається тайфун. І якщо ще сьогодні чекати на зливу зарано і синоптики обіцяють сонячну та приємну погоду з температурою у + 26 С, то вже з суботи над небом Йонаму небеса обіцяють розверзтися на повну силу. Вірогідність шторму оцінюється дуже високо, хоча температура повітря практично не зміниться + 25 С. Так що маємо всі підстави очікувати на повторення дебютної гонки зразка 2010 року:



Зрештою, в умовах гоночного запливу шанси Red Bull вже не виглядають настільки беззаперечними, якими вони є у випадку сухої гонки.

Інтригу для гонки вирішили підкинути й в Pirelli, обравши для корейського етапу такий самий набір гуми, який був у Сінгапурі – Medium і SuperSoft. Цікаве рішення компанії прокоментував керівник Pirelli Motorsport Пол Хембрі: «Вибір, зроблений нами для Гран Прі Кореї, відрізняється від минулорічного, коли ми привезли гуму Soft і SuperSoft, через те що максимально враховує характеристики цьогорічних сумішей. Очікуємо, що різниця у швидкості між ними виявиться достатньо відчутною, як це було в Сінгапурі. А це має допомогти командам розробити цікаві варіанти стратегій.



Кільце в Кореї – це цікаве поєднання швидких та повільних поворотів, та бічне навантаження на гуму саме тут є найбільшим серед усіх трас, на які ми привозимо шини SuperSoft. Через це постійно необхідно контролювати зношення гуми. Зокрема, під час вільних заїздів пілотам буде особливо важливо оцінити рівень зношування з урахуванням різного завантаження баків, оскільки все це матиме ключове значення для вибору оптимальної тактики». Аналізуючи сказане Хембрі, нам варто розраховувати, що команди як і в Сінгапурі зроблять ставку на використання більш жорстких шин по ходу більшої частини гоночної дистанції, але якщо хтось ризикне проїхати останній відрізок на найм’якішій гумі, не відставши перед цим від своїх опонентів надто сильно – матиме прекрасні шанси відіграти позиції наприкінці дистанції. Але це якщо звісно буде сухо…



Букмекери у своїх прогнозах звичайно пам’ятають про можливі погодні сюрпризи, але категорично відмовляються вірити в те, що це завадить Феттелю виграти четверту гонку поспіль. Коефіцієнт на перемогу триразового чемпіона за формульними мірками до непристойності малий – лише якихось 1,67. Далі в лінії розташувалися: Алонсо – 6,00; Хемілтон – 7,00; Ряйкконен – 11,00; Росберг – 13,00. Якщо когось дивує відсутність Веббера у цьому шорт-листі найбільш імовірних претендентів на перемогу, нагадаємо, що Марк стартуватиме на 10 позицій нижче від свого кваліфікаційного результату. А це, до речі, прекрасна нагода оцінити RB9 не тільки в умовах порожнього треку, де Себастіан граючись може привезти 2 секунди з кола, а й у безпосередній контактній боротьбі з іншими командами, хай навіть і на одну-дві голови нижчими. Зрештою, що-що, а прориви нагору у Веббера останніми роками виходять дуже видовищними та цікавими.

Тож хто і досі продовжує вірити в можливість нав’язати боротьбу Феттелю якщо не в чемпіонаті, то в окремо взятій гонці – ласкаво просимо недільного ранку не проспати і подивитися четверту серію корейського великого призу.



В’ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ, Sport.uа
 

Гран-прі Кореї, Йонам, 4-6 жовтня, п’ятниця – неділя

Довжина кола

Кіл в гонці

Дистанція

Найшвидше коло:

5,615 км

55

308,630 км

кваліфікація: 1'35.585 (2010, Себастіан Феттель)

гонка: 1'39.605 (2011, Себастіан Феттель)

 

Перша практика 04:00 – п’ятниця 4 жовтня

Друга практика 08:00 – п’ятниця 4 жовтня

Третя практика 05:00 – субота 5 жовтня

Кваліфікація 08:00 – субота 5 жовтня

Гонка 09:00 – неділя 6 жовтня (пряма трансляція на каналі МЕГА)

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

WRC. Рованперя и Халттунен выиграли Сафари Ралли в Кении
Авто/мото | 17 апреля 2024, 23:26 0
WRC. Рованперя и Халттунен выиграли Сафари Ралли в Кении

Завершился третий этап чемпионата мира по ралли 2024

«Такое повториться не должно». Пушич оценил победу Шахтера в матче УПЛ
Футбол | 19 апреля 2024, 18:28 113
«Такое повториться не должно». Пушич оценил победу Шахтера в матче УПЛ

Наставник недоволен тем, что команда пропустила в большинстве

Комментарии 4
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
VLADLeoN
И на подиуме.
Дьявол
Думаю, Феттеля в трансляции покажут на первом круге, на пит-стопах и на последнем...
saga35
Ахах))) Класна стаття)) Автору респект))
kruiff
жаль не посмотрю в такое время