Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
| Обновлено 15 марта 2015, 12:29
5546
17

Гран При Австралии: победный дубль Mercedes

Льюис Хэмилтон побеждает, Росберг привычно стал вторым, а Феттель замкнул тройку призеров на подиуме

| Обновлено 15 марта 2015, 12:29
5546
17
Гран При Австралии: победный дубль Mercedes
Уїк-енд у Мельбурні, як і завжди коли відкриває сезон, дав відповіді на багато питань, натомість поставивши низку інших. Зокрема ні для кого не стало відкриттям те, що Mercedes продовжує домінувати в пелотоні з космічним відривом, який навіть виріс порівняно із завершенням минулого року. Так само в окремій другій лізі опинилися Williams і Ferrari – задалеко позаду «срібних стріл», але так само з великим відривом від решти пелотону, який з великим відставанням наразі замикає McLaren.
 
Особливо яскраво тенденція з розстановки сил в пелотоні проявилася у кваліфікації, де Баттон з Магнуссеном програли цілу вічність – команда аби не ризикувати втратою силових установок Honda «придушила» їх потужність, Force India, Sauber, Toro Rosso та Red Bull боролися між собою, поглядаючи у спини трьох команд-лідерів серед яких боротьба точилася тільки між «червоними» та «білими».
 
Таким чином боротьба за поул зводилася до відомого ще з минулого року питання – Льюіс чи Ніко. В Мельбурні німець зазнав чутливого удару, програвши практично шість десятих напарнику. Другий і третій ряд розділили Williams з Ferrari, причому практично усі четверо пілотів заявляли, що могли проїхати краще, але не зібрали ідеальні сектори або помилилися у найбільш відповідальний момент.

 
З 18 машин, які мали б взяти участь у гонці, на стартовому полі з’явилося лише 15. Валттері Боттас, який ще після кваліфікації поскаржився на біль у спині, таки не вийшов на гонку, бо не зміг пройти обов’язковий тест на швидкість покидання кокпіту, тож медичний делегат FIA не дозволив фіну брати участь у гонці. Кевін Магнуссен став жертвою відмови двигуна, а Даниіл Квят – коробки передач ще на колі виїзду з боксів.
 
На шинах Medium стартували Ферстаппен, Перес й Ерікссон, в той час як решта – на Soft. В Pirelli після кваліфікації прогнозували, що варіант з двома піт-стопами буде оптимальним, хоча й не виключали тактики з однією заміною шин.
 
Старт дебютної в сезоні гонки видався доволі цікавим і таки спровокував появу машини безпеки – якщо на чолі пелотону все було тихо та спокійно, Льюіс без проблем заїхав до першого повороту лідером, не залишивши Росбергу жодних шансів, то за спинами лідерів точилася реальна боротьба. Феттель спробував нав’язати боротьбу Массі, а натомість проґавив випад напарника, Ferrari якого опинилася вже попереду, та в першому повороті Себастіан виштовхав Кімі на зовнішню частину треку, що коштувало фіну відкату на восьму позицію і контакту з Toro Rosso Сайнса. І тут майже миттєво у другому повороті розвернулася й влетіла у стіну машина Мальдонадо, це Пастора зачепив Наср, який зумів відмінно розібратися в хаосі стартової прямої та першого повороту.
 
З появою на трасі машини безпеки двоє пілотів відправилися в бокси, та якщо Маркус Ерікссон просто змінив шини, то для Грожана гонка на цьому завершилася через втрату потужності силової установки. Таким чином за півтори хвилини гонки Lotus залишилася без обох своїх машин.
 
Після двох кіл за Берндом Майландером відбувся рестарт. Льюіс знову не залишив жодного шансу Ніко, а от Наср піднявся на 5-те місце, обігнавши Сайнса.

 
Надалі гонка протікала за добре відомим з минулого року сценарієм – два Mercedes упевнено від’їжджали від переслідувачів, навіть не залишаючи ілюзій стосовно боротьби за місце вище третього. При цьому Масса з Феттелем також відривалися від групи Наср – Сайнс – Ріккардо – Ряйкконен. Саме в цьому квартеті точилася найцікавіша боротьба протягом наступних кіл. Попри DRS дістати Sauber бразильця не могли ні Сайнс, ні Ріккардо, який згодом обігнав Карлоса. Пілот Toro Rosso недовго зміг стримувати і Ряйкконена, а опинившись позаду Ferrari став поступово відставати від групи, в якій ще недавно був другим. Попри всі старання Кімі та його тиск на Ріккардо, австралієць їхав без помилок, не залишаючи пілоту Скудерії можливостей для результативної атаки. Зрештою у стані «червоних» не витримали й покликали фіна в бокси – якби ж тільки в команді знали чим це загрожує, то можливо проявили б більшу стриманість, а так Кімі отримав ще один комплект м’якої гуми, простояв зайвих 5-5,5 секунд і точно ще мусив зупинятися ще раз.
 
Тактична боротьба Williams і Ferrari особливо яскраво проявилася в той момент, коли Масса відправився в бокси, залишивши перед Феттелем чисту трасу. Трьох кіл чотириразовому чемпіону вистачило для того аби після власного піт-стопу виїхати на трасу попереду Williams.
 
На середині дистанції Ряйкконен, залишившись єдиним пілотом на м’якій гумі, час від часу вистрелював швидкими колами, а найцікавіше, що стабільно привозив Массі більше секунди на кожному колі, стрімко скорочуючи відставання від бразильця. От тільки цього все-одно було недостатньо, адже на фіна ще чекала одна зупинка для перевзування у гуму Medium.

 
Перше Гран Прі сезону стало справжнім випробуванням не тільки для техніки, а й для механіків, які її обслуговують, Ряйкконен, Сайнс, Перес – усі стали жертвами проблем на піт-стопі, причому з пілотом Ferrari вони трапилися двічі. Якщо першого разу Кімі це коштувало втраченого часу, то вдруге – це вартувало фіну сходу, бо теж ліве заднє колесо не закрутили належним чином, випустивши машину на трасу. При цьому ще до свого сходу Ряйкконен виїхав попереду пари Наср – Ріккардо, що більш ніж яскраво продемонструвало, що на даний момент розрив між Williams, Ferrari та рештою пелотону таки дуже відчутний, раз спокійно дозволяє провести на один піт-стоп більше без втрати позиції.
 
В середині пелотону тим часом Ферстаппен після власного піт-стопу змушений був зійти, через проблеми з мотором, Ерікссон активно атакував і не менш активно їздив в бокси за свіжою гумою, а Перес дуже довго й наполегливо боровся з Баттоном, що в підсумку англійцю все-одно не допомогло.
 
Єдиним пілотом, який міг додати в гонку інтриги, був Росберг, але німець нічого не міг зробити зі своїм неперевершеним напарником. Як тільки Ніко вистрелював швидкими колами й наближався до напарника, Льюіс і сам різко піднімав темп. Гонка в Мельбурні логічно дійшла свого кінця переможним фінішем Хемілтона. Британець ні на мить не дозволив сумніватися в тому, хто сьогодні підніметься на вершину подіуму – відмінний початок чемпіонату для чинного чемпіона та й для команди, яка розпочинає сезон у всеозброєнні та одразу бере переможний дубль! Якщо Ferrari з Williams найближчим часом не зроблять прориву, то ми безальтернативно слідкуватимемо за тим, як другий рік поспіль Ніко з Льюісом ведуть боротьбу за чемпіонство.

 
Для Скудерії етап можна було б назвати відмінним, якби не проблеми на піт-стопах у Ряйкконена, через які фін залишився без набраних очок. З іншого ж боку, подіум Феттеля у першій гонці за команду – яскрава й радісна подія для оновленого колективу з Маранелло. Аналогічні висновки напрошуються і стосовно Williams – команда нічого не могла зробити, коли стало ясно що фізичний стан Боттас не дозволить виступити фіну в гонці, крім того, більш ранній піт-стоп у боротьбі з Феттелем мав би забезпечити Массі перевагу, та хто ж знав, що, опинившись на оперативному просторі, Себастіан зуміє створити необхідний відрив, залишивши Феліпе без подіуму.
 
Найбільший прогрес порівняно з минулим роком продемонструвала Sauber – швейцарці на рівних змагалися з Red Bull і навіть змогли випередити Ріккардо. І це мова йде про команду, що минулого року не заробила жодного очка! Феліпе Наср своїм фінішем на п’ятому місці встановив кілька досягнень – по-перше, це найкращий дебют в складі Sauber (до нього найкращим дебютантом був Ряйкконен, який 14 років тому в Мельбурні фінішував 6-м), а по-друге, його результат у першій же гонці став найкращим серед усіх бразильських пілотів Формули 1. Звісно велика заслуга в успіху Sauber належить їх партнерам з Маранелло чиї силові установки працювали неначе швейцарські хронометри, а до того ж стали значно кращими порівняно з минулим роком.
 
Для Red Bull схоже настали непрості часи, команда поступово втрачає свої лідерські позиції, а ще й з моторами Renault далеко не все в порядку. Ріккардо звісно може бути задоволений хоча б з того, що цього разу стюарди не позбавляють його очок, але фінішувати позаду Sauber – це геть не те, на що австралієць сподівався навіть учора після кваліфікації. А про те, що Даніель відстав від переможця на ціле коло, краще взагалі не згадувати.

 
Непросте міжсезоння для Force India поки що не відгукується нездоланними проблемами – і Ніко, і Серхіо заїхали в десятку, а чого іще бажати за таких обставин (а головне за такої кількості пілотів, які побачили картатий прапор).
 
Про молодь з Toro Rosso варто окремо сказати кілька добрих слів, адже попри відсутність досвіду й вік Макс з Карлосом провели дуже пристойний уїк-енд та гонку, тож якби не проблеми з тими таки двигунами, то в десятці фінішували б обоє.
 
В стані McLaren головний біль не вщухатиме наступні два тижні – відмова двигуна на машині Магнуссена (читай – на машині Алонсо), два кола відставання в гонці – це реально катастрофа. Єдине, що не може не радувати в такій ситуації, це те, що Дженсону вдалося проїхати дистанцію гонки й зібрати для команди таку важливу інформацію. Нинішній McLaren східне турне початку чемпіонату явно буде проводити в режимі «бойових» тестів і раніше Барселони прориву очікувати було б занадто оптимістично.
 
Окрему подяку заслуговують організатори австралійського Гран Прі за інтерв’юера на подіумі та спільне “I’ll be back” у виконанні Хемілтона та Шварценеггера!
 
За два тижні справжнє випробування очікує на пілотів у Малайзії – буде неодмінно цікаво!

В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ


Гран Прі Австралії

 

Пілот

Команда

Час

Піт

1.

Л. Хемілтон

Mercedes

1:31:54.067

1

2.

Н. Росберг

Mercedes

+ 1.360

1

3.

С. Феттель

Ferrari

+ 34.523

1

4.

Ф. Масса

Williams

+ 38.196

1

5.

Ф. Наср

Sauber

+ 1:35.149

1

6.

Д. Ріккардо

Red Bull

+ 1 коло

1

7.

Н. Хюлькенберг

Force India

+ 1 коло

2

8.

М. Ерікссон

Sauber

+ 1 коло

3

9.

К. Сайнс

Toro Rosso

+ 1 коло

1

10.

С. Перес

Force India

+ 1 коло

1

11.

Дж. Баттон

McLaren

+ 2 кола

1

Найшвидше коло гонки: Льюіс Хемілтон, Mercedes – 1:30.945 (50-те коло)

Не фінішували:

К. Ряйкконен

Ferrari

39 коло

кріплення колеса

М. Ферстаппен

Toro Rosso

32 коло

силова установка

Р. Грожан

Lotus

2 коло

силова установка

П. Мальдонадо

Lotus

1 коло

аварія

Д. Квят

Red Bull

не стартував

коробка передач

К. Магнуссен

McLaren

не стартував

силова установка

 

Особистий залік

1.

Л. Хемілтон

Mercedes

25

2.

Н. Росберг

Mercedes

18

3.

С. Феттель

Ferrari

15

4.

Ф. Масса

Williams

12

5.

Ф. Наср

Sauber

10

6.

Д. Ріккардо

Red Bull

8

7.

Н. Хюлькенберг

Force India

6

8.

М. Ерікссон

Sauber

4

9.

К. Сайнс

Toro Rosso

2

10.

С. Перес

Force India

1

 

Кубок конструкторів

1.

Mercedes AMG

Mercedes

43

2.

Scuderia Ferrari

Ferrari

15

3.

Sauber F1 Team

Ferrari

14

4.

Williams Martini Racing

Mercedes

12

5.

Red Bull Racing

Renault

8

6.

Sahara Force India F1 Team

Mercedes

7

7.

Scuderia Toro Rosso

Renault

2

 

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Комментарии 17
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
hybrid
а рено за звання найгіршого двигуна з хондою ще повоює, думаю
hybrid
шкода боттаса не було, щоб оцінити реальну силу феррарі. масса і феттель все-таки надто різні вагові категорії.
ну а хамло заслужило сьогодні. блін, ото буде, якщо триразовим стане... але надія на росберга ще не померла
Hassassin
Апеляції щодо "подлих крис" - це смішно. А скільки б титулів недорахувалися Піке, Сенна, Прост, Шумахер, Хаккінен, Алонсо якби вони були "гарними хлопцями"? Одне виходить з іншого - аби досягти вершини, часом треба через "труп" напарника переступити...
Про провал Маків на перших етапах не було відомо тільки тим, хто взагалі після трансляції ГП Абу-Дабі нічого не читав про Ф1.
У Ред Булл як і Торо Россо - головна проблема полягає в двигунах, над якими у Вірі продовжують працювати.
А те, що Мерси почнуть сезон однозначними фаворитами також дуже добре читалося після тестів.
Особисто мене здивувала тільки Заубер.
Космонавт ДК
Пора АвтоЗАЗ выводить в люди ,вот это будет интересное зрелище,и фанов прибавится..А вот на "Даккар" давно пора КРАЗ выводить..
Urfinjus
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил
kuzmich741
Как вовремя Феттель перешёл в феррари. Думаю в ред буле у него было бы меньше шансов быть даже третьим. Ну а для Алонсо хуже быть просто не могло.
Валерий Литвиненко
Хорошее у Квята начало в новой команде -наверное передачи не так включаются.
kusko
Вообще не нравится мне Алонсо. Где бы он не выступал у него был напарник наголову уступающий ему, а если нет (Хэмилтон), то скандал и провал. Плюс история с Пике как ему подстроили гонку.
kusko
Лучше бы Алонсо выбрал себе команду Заубер. ПРавда пришлось бы ему платить за свои выступления. А потом, глядишь, и Манор за бесплатно его бы взял.
Hassassin
Англійці на скайспорт вчора після квали багато говорили про Алонсо і те, як "вчасно" він пішов з команди. З іншого ж боку горщики він з командою побив, а вакансій крім Макларен не було. Міг би, як Кімі свого часу, просто пропустити сезон або два...але чи зміг би він тоді бути конкурентним пілотом - хто зна.
dudigo78
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил
Hassassin
Убивають не новинки, а відсутність інтриги через домінування однієї команди. На початку 2000-х можна було почути те саме, коли Шумахер і Феррарі були швидшими, і коли Феттель з Ред Булл в одні ворота вигравав. А боротися проти прогресу в технологіях автопрому й автоспорту - в принципі марно.
ivanich1990
Подправьте таблицу личного зачета, Феттель ныне в Феррари)
koks781
формула 1 становится совсем не интересной, все эти новшества ее убивают, после просмотра такое чуство, что 2 часа просто смотрел на дорогу как едут машины.