Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
| Обновлено 12 апреля 2015, 14:16
5545
10

Гран При Китая: Льюис Хэмилтон снова побеждает!

На третьем подиуме сезона состав гонщиков без изменений – Росберг и Феттель в компании чемпиона

| Обновлено 12 апреля 2015, 14:16
5545
10
Гран При Китая: Льюис Хэмилтон снова побеждает!

Ще до початку китайського етапу все казало, що Мерседес упевнено візьме реванш за поразку в Малайзії, а пілоти Феррарі не зможуть нав’язати «срібним стрілам» серйозної боротьби. І в принципі до недільної гонки все так і було.

Вчора під час кваліфікації перевага Хемілтона з Росбергом над рештою пелотону була великою, тож нічого дивного не було в тому, що саме пілоти Мерседес між собою з’ясовували кому дістанеться поул, а хто залишиться другим. Льюіс очікувано був швидшим, хоча варто віддати Ніко належне – він виклався максимально й відстав від напарника мінімально. Значно цікавішою від самого початку була боротьба Феррарі та Вільямс за другий стартовий ряд, яка у підсумку завершилася на користь Феттеля і Масси, в той час як Боттас і Ряйкконен змушені були змиритися з місцями на третьому ряді. В боксах Скудерії не приховували того, що розраховували на дещо кращий результат. Уперше в сезоні Менор виступила повним складом, а Стівенс і Мері навіть вклалися у 107%, тож на старті гонки з’явилися усі 20 машин.

Так само вперше цього року порядок машин на стартовому полі не відрізнявся від результатів кваліфікації – нікого з пілотів не було за що карати. Хоча в стані Ред Булл вимальовується дуже неприємна ситуація, адже перед гонкою на машину Ріккардо поставили уже третій мотор.

По завершенні кваліфікації в Піреллі прорахували можливі гоночні стратегії й спрогнозували, що більшість обере варіант з двома зупинками в боксах – цей варіант не найшвидший, проте більш спокійний та надійний. Швидшим, за розрахунками шинників, могла б стати тактика трьох піт-стопів, проте вона сильно збільшувала ризик застрягнути у трафіку. На старт гонки тільки Квят і Сайнс вийшли з шинами Medium, в той час як решта обрала м’яку гуму для першого гоночного відрізка.

Старт гонки не можна назвати спокійним – боротьби вистачало на всіх ділянках траси, проте всюди обійшлося без інцидентів, а Бернд Майландер – без потреби виїжджати на трасу. Хемілтон, Росберг і Феттель без проблем зберегли свої стартові позиції, а от позаду точилася надзвичайно цікава боротьба Ряйкконена з обома гонщиками Вільямс. У першому повороті Боттас опинився попереду, проте Кімі не припинив боротьби й у шостому віражі свого таки домігся – обігнав співвітчизника, вийшовши на 4-те місце, а боротьбою двох фінів скористався Масса, який зумів проскочити повз напарника. Як виявиться пізніше – перше коло зафіксувало позиції пілотів Мерседес, Феррарі та Вільямс аж до картатого прапора.

На машині Ріккардо сталися проблеми й австралієць відкотився аж на 17-ту позицію, опинившись поруч з пілотами Макларен і Менор.

На початку гонки пілоти Мерседес обмінювалися швидкими колами, проте відстань між ними постійно коливалася у межах однієї секунди. Та найголовніше, що Феттель продовжував триматися поруч, Ряйкконен їхав трошки повільніше, а от темп Вільямс був відчутно нижчим. Після 10 кіл почав зростати відрив між Хемілтоном і Росбергом, в той же час, як Феттель тримався неподалік від Ніко.

Першою жертвою технічних проблем на 10-му витку став Ніко Хюлькенберг, на VJM08 якого відмовила коробка передач. Трохи згодом силова установка на Ред Булл Квята також накаже довго жити – проблеми у стосунках між Мілтон-Кінс та Вірі-Шатійон схоже знову отримають новий імпульс…

На першому відрізку гонки активну, видовищну та найголовніше ефективну боротьбу на трасі вів Макс Ферстаппен, який зумів піднятися до залікової зони. Також активними на трасі були пілоти Лотус, які змагалися за позиції з колегами по Заубер, і зрештою на 9-му колі обидві машини з Енстоуна опинилися попереду Насра й Ерікссона.

Першим з поміж лідерів гонки на 14-му колі в бокси відправився Феттель – в команді сподівалися, що більш ранній піт-стоп може допомогти німцеві якщо не випередити, то наблизити на відстань DRS-атаки до Росберга. Швидкість же заміни шин і взагалі заслуговує на найкращі слова на адресу «червоних» механіків – Себастіан простояв лише 2,3 секунди. Та в Мерседес зволікати з ходом у відповідь не стали й одразу ж покликали Ніко в бокси, тож Феттелю виграти позицію не вдалося. Зупинки ж Хемілтона та Ряйкконена жодних додаткових інтриг не додали – всі залишилися на своїх місцях, хіба що Кімі став відставати від напарника трохи більше, ніж до піт-стопу.

Протистояння Росберга з Хемілтоном після першої зупинки перейшло у тактичну площину – Ніко, відстаючи на 2,3 секунди, прямим текстом казав, що наблизившись до напарника зіпсує гуму як це вже сталося з ним на першому відрізку. Крім того німець був певен, що Льюіс може, але чомусь не хоче їхати швидше на початку свого гоночного відрізка поки шини знаходяться у доброму стані. От тільки Феттель, знаходячись позаду Ніко лише на відстані півтори секунди, змушував співвітчизника їхати швидше. Тож на чолі пелотону склалася цікава ситуація: Хемілтон лідирував з перевагою до 2 секунд над Росбергом, який так само менш ніж на 2 секунди випереджав Феттеля. А от Ряйкконен після піт-стопу від напарника відстав і тримався у 3 секундах позаду.

Цікаву та видовищну боротьбу тривалий час вели Ріккардо з Ерікссоном – швед довго стримував Даніеля позаду, проте було добре видно, що якби не перевага мотору Феррарі, довгим протистояння не було б. Зрештою, після тривалих атак і контрвипадів Маркус таки опинився позаду Ред Булл.

Пастор Мальдонадо, заїжджаючи на свій другий піт-стоп, примудрився так добре розігнатися, що вчасно й безпечно для себе й машини повернути ліворуч не зумів, промайнувши повз поворот на піт-лейн. Довелося чекати на допомогу маршалів, які виштовхали Лотус венесуельця так, аби він зміг потрапити в бокси. Ця помилка фактично коштувала Пастору очок в гонці, адже надолужити втрачену масу часу було практично неможливо. До того ж Мальдонадо у притаманному йому стилі, пробуючи відіграти дорогоцінні секунди, помилився – машину розвернуло, хоча до гірших наслідків справа не дійшла й гонку пілот Лотуса продовжив.

Друга хвиля піт-стопів серед лідерів повторила малюнок першої – Феттель поїхав за шинами раніше за інших, Росберг одразу потому, повернувшись на трасу попереду Феррарі. Затрималися на трасі Хемілтон і Ряйкконен, відтягнувши час для останньої зупинки, розраховуючи, що наприкінці дистанції стан гуми на їх машинах дасть перевагу у боротьбі з напарниками.

Мальдонадо ж тим часом вирішив як не миттям, так катанням побільше ефірного часу сфокусувати на його Лотусі – тепер венесуелець почав вести відчайдушну боротьбу з Баттоном за 13-ту позицію в гонці. Дженсон просто так пропускати швидшу за нього машину не хотів, тож боротьба вийшла ефектною, а завершилася перед першим поворотом на 47-му колі видовищним зіткненням, переможцем з якого вийшов Алонсо, що за цей час наздогнав пару дуелянтів. За два кола потому через проблеми з гальмами Мальдонадо гонку завершив остаточно. В принципі нічого кримінального у даному епізоді не було – здавалося б звичайний гоночний інцидент, проте іншої думки були стюарди, які вирішили, що винним все ж таки був англієць. Тож оштрафували Баттона на 5 секунд і виписали 2 штрафних бали.

На чолі ж пелотону після переходу лідерів на шини Medium перевага Мерседес над Феррарі проявилася повною мірою – Феттель не міг уже підтримувати темп ані Росберга, ані тим паче Хемілтона. При цьому і між напарниками по Мерседес інтервал становив 6 секунд, які Ніко поступово старався ліквідувати. Проте не менш цікавою обіцяла стати боротьба гонщиків Феррарі – Кімі, провівши свій піт-стоп на 4 кола пізніше, наздоганяв Себастіана. І невідомо чим би завершилося їх протистояння, якби не фактор машини безпеки на останніх колах.

Завершилася ж гонка справжнім цирковим номером у виконанні маршалів гонки, щоправда не до сміху було в боксах Торо Россо. Спочатку зламалася машина Макса Ферстаппена буквально за 4 кола до фінішу, причому сталося це на головній прямій, тож голландець припаркувався обабіч піт-уолл. Одразу ж на трасі з’явився автомобіль безпеки, а маршали траси почали заштовхувати STR10 через ворота у стінці. От тільки зробити це вони ніяк не могли, бо заважало переднє крило, яке упиралося в стіну, та недостатній кут повороту передніх коліс, через що машина не проходила у ворота. Китайські ж маршали так інтенсивно штовхали автомобіль, що здавалося без пошкодження переднього крила вже не обійдеться. У підсумку на допомогу прибігли механіки Торо Россо та зняли крило, а STR10 опинилася у безпечній зоні. Щоправда пелотон за цей час уже знаходився на останньому колі гонки.

Попри те, що машина безпеки заїхала на піт-лейн перед самим фінішем і у пілотів залишалося кількасот метрів аби атакувати опонентів, порядок у гонці не змінився.

Хемілтон спокійно, упевнено та заслужено переміг, Росберг так само фінішував за ним, а останнє місце на подіумі дісталося Феттелю – таким чином за три перших Гран Прі сезону склад пілотів, що отримують призові кубки та шампанське залишається незмінним, як і той факт, що всі вони з чималим уже відривом займають перші три місця в особистому заліку.

Мерседес не без зусиль, але довела, що залишається найшвидшою на сьогодні командою. Так само, як без питань другою в пелотоні є Феррарі, а третьою – Вільямс. Перевага кожної з трьох команд над переслідувачами зберігається досить відчутною, а от позаду білих машин з Гроув боротьби вистачає. Уперше в сезоні очки заробила Лотус стараннями Грожана, більше того на трасі «чорно-золоті» досить упевнено трималися попереду Ред Булл, Заубер і Торо Россо, тож якби не викрутаси Мальдонадо, то в топ-10 було б дві машини і більше очок в Кубку конструкторів. Заубер вдруге за сезон фінішувала обома машинами в заліковій зоні, що дозволяє команді утримувати звання «кращої після трійки лідерів».

А от Ред Булл і Торо Россо треба вирішувати проблеми як з силовою установкою Рено, так і з коробкою передач, до якої французи жодного стосунку не мають. По-своєму вдалою можна охарактеризувати гонку для Макларен та Менор – пілоти обох команд дісталися фінішу й хоча без очок, але прогрес видно неозброєним оком. Особливо це стосується колективу з Уокінга – такими темпами вже скоро Дженсон з Фернандо будуть претендувати на перші очки в сезоні. Попри ж відставання Стівенса та Мері на два кола результат для Менор так само позитивний, адже обидві машини взяли повноцінну участь в Гран Прі та доїхали до фінішу без технічних проблем.

Четвертий етап сезону вже менше як за тиждень приймає традиційно занесена піском траса в Бахрейні – буде неодмінно цікаво!

Гран Прі Китаю

 

Пілот

Команда

Час

Піт

1.

Л. Хемілтон

Mercedes

1:39:42.008

2

2.

Н. Росберг

Mercedes

+ 0.714

2

3.

С. Феттель

Ferrari

+ 2.988

2

4.

К. Ряйкконен

Ferrari

+ 3.835

2

5.

Ф. Масса

Williams

+ 8.544

2

6.

В. Боттас

Williams

+ 9.885

2

7.

Р. Грожан

Lotus

+ 19.008

2

8.

Ф. Наср

Sauber

+ 22.625

2

9.

Д. Ріккардо

Red Bull

+ 32.117

2

10.

М. Ерікссон

Sauber

+ 1 коло

2

11.

С. Перес

Force India

+ 1 коло

3

12.

Ф. Алонсо

McLaren

+ 1 коло

2

13.

К. Сайнс

Toro Rosso

+ 1 коло

2

14.

Дж. Баттон*

McLaren

+ 1 коло

2

15.

У. Стівенс

Manor

+ 2 кола

2

16.

Р. Мері

Manor

+ 2 кола

2

17.

М. Ферстаппен

Toro Rosso

+ 4 кола / не фінішував

2

* Дженсон Баттон покараний 5-секундним штрафом за інцидент з Мальдонадо

Найшвидше коло гонки: Льюіс Хемілтон, Mercedes – 1:42.208 (31-ше коло)

Не фінішували:

П. Мальдонадо

Lotus

49 коло

гальма

Д. Квят

Red Bull

16 коло

силова установка

Н. Хюлькенберг

Force India

10 коло

коробка передач

Особистий залік

1.

Л. Хемілтон

Mercedes

68

2.

С. Феттель

Ferrari

55

3.

Н. Росберг

Mercedes

51

4.

Ф. Масса

Williams

30

5.

К. Ряйкконен

Ferrari

24

6.

В. Боттас

Williams

18

7.

Ф. Наср

Sauber

14

8.

Д. Ріккардо

Red Bull

11

9.

Р. Грожан

Lotus

6

10.

Н. Хюлькенберг

Force India

6

11.

М. Ферстаппен

Toro Rosso

6

12.

К. Сайнс

Toro Rosso

6

13.

М. Ерікссон

Sauber

5

14.

Д. Квят

Red Bull

2

15.

С. Перес

Force India

1

Кубок конструкторів

1.

Mercedes AMG

Mercedes

119

2.

Scuderia Ferrari

Ferrari

79

3.

Williams Martini Racing

Mercedes

48

4.

Sauber F1 Team

Ferrari

19

5.

Red Bull Racing

Renault

13

6.

Scuderia Toro Rosso

Renault

12

7.

Sahara Force India F1 Team

Mercedes

7

8.

Lotus F1 Team

Mercedes

6

В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ

Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

9 шайб для Китая. Сборная Украины провела последний матч перед ЧМ
Хоккей | 24 апреля 2024, 20:03 3
9 шайб для Китая. Сборная Украины провела последний матч перед ЧМ

В такой игре проверить свой уровень точно не удалось

Стало известно, когда начнется следующий сезон УПЛ
Футбол | 25 апреля 2024, 11:55 7
Стало известно, когда начнется следующий сезон УПЛ

Игорь Бурбас утверждает, что базовой датой старта УПЛ 2024/25 является 3 августа 2024 года

Комментарии 10
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
mp44
mp44, 12.04.2015 22:21
так, наче, під час рестарту до перетини лінії фінішу не можна було обганяти (без штрафу) тож, порядок у гонці не міг змінитися за жодних обставин)
Схоже, що для Вас це стане новиною, проте вже третій сезон дане правило змінене. Відтепер починати атакувати суперника можна не після перетину лінії фінішу кола, а після перетину спеціальної лінії, яка зазвичай знаходиться ще перед останнім поворотом. Тож реальний рестарт вже багато гонок починається не на прямій, а ще до неї, бо й атакувати можна раніше. Таким чином у пілотів дійсно були мінімальні шанси на зміну позицій за буквально пару сотень метрів китайського асфальту, а відтак порядок у гонці теоретично змінитися міг.[/quote]
лол))
"счастьє в нєвєдєніі"))
Aliaze222222
ФЕРРАРИ ОБНАДЕЖИВАЕТ СВОИМ РЕЗУЛЬТАТОМ И СТРАТЕГИИ !!! В конце гонке ФЕРРАРИ начали дожимать Мерседес !!!
SmaginuS
А вот я уже не первый раз читаю обзор гонки под авторством В'ячеслава КОБРЖИЦЬКОГО и хочу сказать большое спасибо за работу!!! Приятно читать не стандартные отписки с перечислением хронометрии гонки, которые можно почерпнуть, пролистав "Live", а беглую аналитику и промежуточные выводы по каждому из ключевых эпизодов гонки.
Не претендуя на истину, автор не навязчиво высказывает свое мнение либо описывает события под своим взглядом! Короче говоря, на спорт.уа публикуются качественные авторские обзоры, а не шаблонные пересказы, за что, повторюсь, редакции и автору большое спасибо!
Дьявол
А ще для перегляду є кодові слова: Бочка, Театральна!
mp44
Попри те, що машина безпеки заїхала на піт-лейн перед самим фінішем і у пілотів залишалося кількасот метрів аби атакувати опонентів, порядок у гонці не змінився
------------
так, наче, під час рестарту до перетини лінії фінішу не можна було обганяти (без штрафу)
тож, порядок у гонці не міг змінитися за жодних обставин)
M197819
Для чого висвітлювати ці події, якщо подивитись все одно немає де! Наче серпом по помідорах! Був мега і той скурвився!
Дьявол
Если бы не Пастор/Дженсон и китайские чувачки, то Гран-при вообще был бы нулевым. В первой шестерке даже намеков на атаки не было, конечно, за исключением первых поворотов.
Urfinjus
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил