Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
|
4037
4

Гран При Бахрейна: песок, софиты и два фаворита

Анонс очередного этапа Формулы 1 на Sport.ua

Гран При Бахрейна: песок, софиты и два фаворита
Післясмак китайського етапу тривав недовго, бо пелотон уже дістався Бахрейну, де продовжиться цьогорічне шоу з елементами спортивної боротьби між напарниками по Мерседес до яких все ще прагне долучитися Феррарі, а також Вільямс.
 

 
Чотири прямі й стільки ж зон серйозного гальмування, відсутність по справжньому швидкісних поворотів, старт гонки на заході сонця й фініш під штучним освітленням   ставлять перед пілотами та їх інженерами вкрай складні завдання з пошуку ідеальних налаштувань для машини. Налаштувань, які принципово суперечать одне одному на першому, другому й третьому секторах траси – технічний, звивистий і повільний другий необхідно органічно вписати у необхідність максимально швидко подолати досить швидкі перший та останній сектори. Для пілотів це ще та головоломка, для інженерів так само, адже Сахір вимагає підвищеної уваги до гальм, еластичності двигуна, захисту від потрапляння піску й ефективної роботи з гумою. Хто знайде всі ключі до роботи з технікою, той і матиме найкращі шанси на перемогу, подіум або потрапляння до топ-десятки (в залежності від завдань, які ставляться перед командами на початку уїк-енду).

 
До Бахрейну Піреллі привезла вже такі знайомі всім учасникам комплекти шин Medium і Soft, які вже використовувалися в Мельбурні та Шанхаї. Оскільки вдруге за історію Гран Прі гонка пройде у темну пору доби, то й результати першої та третьої практики матимуть менше значення, ніж робота у п’ятницю під час другої сесії, яка пройде ввечері. У свою чергу нам варто очікувати, що команди оберуть достоту консервативно-традиційну тактику двох піт-стопів у гонці, й тільки геть несподівані розклади або погодні примхи можуть вплинути на шинну тактику.
 
З огляду на те, що гонка вдруге проходитиме ввечері за штучного освітлення, то температура на трасі поступово знижуватиметься і буде не так спекотно як у попередні роки, проте повітря все-одно нагріється до +32 +36 С. При цьому зберігається вірогідність того, що сильні вітри протягом суботи-неділі спричинять піщаний буревій, який може суттєво ускладнити життя командам. От чого чекати не варто, так це дощу – опади в Бахрейні о цій порі року стануть не меншою сенсацією, ніж перемога будь-кого з пілотів, що не представляють Мерседес, Феррарі та Вільямс.

 
Перед початком гоночного уїк-енду за даними FIA відверто непроста ситуація наразі з елементами силової установки виникла у Ріккардо, Алонсо й Баттона. На Ред Буллі австралійця стоїть вже третій за сезон двигун внутрішнього згорання, а на обох МР4-30 встановлено треті турбіни й генератор MGU-H. Про те, що на багатьох інших машинах і досі нічого не міняли починаючи з Мельбурна говорити не доводиться – все ж таки у клієнтів Рено та Хонда проблеми найбільші, а відтак з кожним наступним етапом стає не менш цікаво як мотористи ці проблеми збираються вирішувати. Зокрема французи чесно сказали, що не можуть на 100% гарантувати надійність роботи своїх установок через те, що проблеми Квята й Ферстаппена були різними, і вирішити одну з них мотористи можуть тільки за допомогою тимчасових заходів, адже несправність пов’язана з конструктивними особливостями установки Рено. По суті це значить, що ані Ред Булл, ані Торо Россо не можуть бути певними, що їх пілоти зможуть дістатися фінішу гонки. «Чудові» новини для Мілтон-Кінс і Фаенци – саме на них там і чекали.
 
Пригадаймо, що чемпіонат приїжджає на трасу, де минулого року відбулася одна з найцікавіших гонок минулого року:
 

 
Тож і цього разу ми маємо всі підстави розраховувати на цікаве гоночне видовище на Сахірі. Ніко Росберг два попередні роки тут стартував з поула, проте конвертувати його в перемогу не зумів – цього разу і ситуація в чемпіонаті, і бажання відігратися за попередні невдачі однозначно штовхатимуть німця вперед до перемоги, от тільки неможливо спрогнозувати чи зможе він здолати супротив Хемілтона. А в тому, що Льюіс налаштований продовжити свою переможну ходу, сумніватися не доводиться. Як і в тому, що конфігурація траси сприятиме тому, аби пілоти Мерседес продовжили активну боротьбу на трасі, а не просто розраховували на кращу тактику.

 
Враховуючи те, що в Бахрейні буде досить жарко, можна розраховувати що свій внесок у боротьбу за перемогу в гонці може втрутитися Феррарі – SF15-T в принципі добре працює з гумою, тож у Льюіса з Ніко як і в Сепангу можуть з’явитися прямі конкуренти за перші дві сходинки подіуму. Зокрема у стані Вільямс вважають, що «червоні» знайшли особливий підхід до роботи з гумою під час гонки і саме цим пояснюється їх відносно невелике відставання від Мерседес у неділю за відсутності реальних шансів поборотися за поул в кваліфікації. Та хто б і що не казав, але саме пілоти «срібних стріл» залишаються головними фаворитами усього Гран Прі.
 
Аналогічної думки дотримуються і букмекери для яких чинний чемпіон є головним претендентом на поул та перемогу в гонці. Лінія щодо суботньої кваліфікації виглядає таким чином: Хемілтон – 1,44; Росберг – 3,00; Феттель – 19,00; Ряйкконен – 26,00; Боттас і Масса – по 67,00. А от на гонку шанси Росберга і дуету з Феррарі виглядають більш оптимістично: Хемілтон – 1,61; Росберг – 2,62; Феттель – 11,00; Ряйкконен – 15,00; Боттас і Масса – ті ж самі 67,00.

 
З огляду на те, що в чемпіонаті на перших трьох етапах на подіумі незмінно з’являлися Хемілтон, Феттель і Росберг, то і цього разу найпевніше саме вони піднімуться за кубками та пляшками солодкої шипучки, ну а наступним претендентом однозначно стає Ряйкконен і пілоти Вільямс. Поява на подіумі будь-кого іншого – вже буде міні-сенсацією. Тож головні інтриги прийдешнього Гран Прі можна сформулювати наступним чином: чи зможе Росберг переломити ситуацію на власну користь, чи зможе Феррарі нав’язати боротьбу Льюісу з Ніко і чи знайдуть у Вільямс рецепт протидії «червоним»? Відповіді на них ми отримаємо не раніше недільного вечора.
 
В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ


Гран Прі Бахрейну, Сахір, 17-19 квітня, п’ятниця – неділя

Довжина кола

Кіл в гонці

Дистанція

Найшвидше коло в сучасній конфігурації:

5,412 км

57

308,238 км

кваліфікація: 1'31.431 (2006, Міхаель Шумахер)

гонка: 1'32.408 (2006, Ніко Росберг)

 

Перша практика 14:00* – п’ятниця 17 квітня

Друга практика 18:00 – п’ятниця 17 квітня

Третя практика 15:00 – субота 18 квітня

Кваліфікація 18:00 – субота 18 квітня

Гонка 18:00 – неділя 19 квітня

(* - Час київський)

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей
Комментарии 4
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
VLADLeoN
На Youtube,в прямом эфире с комментарием Подзигуна
Дедушка Vovan (Полтава)
Спасибо! Попробую завтра.
kir2000
на http://torrent-tv.ru или http://livetv.sx дают ссылки на трансляции.
SkySportF1 - вполне приличные комментарии.
Дедушка Vovan (Полтава)
Интересно, где можно посмотреть гонку в прямом эфире? Дело в том, что Россия-2 показывает гонку в записи, т.к. она совпадает по времени с хоккеем. Может, Евроспорт покажет? Хотелось бы посмотреть в прямом эфире и желательно не с арабским или финским комментарием.