Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
|
2754
0

Формула 1: истинная классика

Анонс Гран При Великобритании на Sport.ua

Формула 1: истинная классика
Час, що пройшов після австрійського етапу, минув досить швидко, особливо для команд, які брали участь у другій і останній цього сезону тестовій сесії у Шпільберзі минулого тижня у вівторок-середу. Саме завдяки цим тестам ми вже знаємо про деякі з новинок, які на британський етап приготували команди.
 
Насамперед мова йде про Форс Індію та Торо Россо – «індуси», які протягом перших восьми Гран Прі використовували хоч і модернізоване, але минулорічне шасі (а все через проблеми з грошима і постачальниками), нарешті привезли по справжньому нову машину і розраховують з новими силами включитися у боротьбу за п’яте місце в Кубку конструкторів. Принаймні в команді дуже сподівалися, що починаючи з Сільверстоуна справи підуть вгору. Італійська стайня Дітріха Матешіца також підготувала дуже серйозне оновлення своєї STR10.
 
Що ж до траси, то про неї так багато було сказано раніше, що можна обмежитися словами Даниіла Квята: «Сільверстоун – це справжня класика. Прекрасна траса: тут і високі швидкості, і неймовірно складна конфігурація. Якщо машина правильно налаштована, то можна отримати величезне задоволення. Сільверстоун – це, насамперед, швидкісні повороти». І дійсно, немає в Формулі 1 такого пілота, очі якого не загоралися при згадці зв’язки віражів Maggotts – Beckets – Chapel. Водночас траса з має достатню кількість прямих, на яких потрібна потужна силова установка, тож тут після двох поспіль етапів на швидкісних трасах пілоти з інженерами постають перед традиційною дилемою налаштування машини. І шукають компроміс між притискною силою в численних швидких поворотах та максимальною швидкістю на прямих.
 
 
Власне швидкісні повороти, які сильно навантажують гуму, як і абразивний асфальт змушують шинників з Піреллі забути про свої м’які суміші. До Сільверстоуна італійці привезли шини Hard і Medium, цю комбінацію ми бачили в Малайзії та Іспанії. Найбільш вірогідною шинною тактикою має стати варіант з двома піт-стопами, хоча і однією зміною гуми тепер нікого не здивувати.
 
Зважати на прогноз погоди коли мова йде про Британський етап – справа абсолютно марна, тож навіть якщо синоптики прогнозують хмарну теплу погоду з температурою повітря близько +25С. На Туманному Альбіоні дощові хмари можуть з’явитися раптово й практично нізвідки, тож усі команди завжди враховують погодний фактор при розробленні гоночної тактики.

 
Звісно коли мова заходить про Сільверстоун, то не можна забувати і про те, що для 7 з 10 команд – це фактично буде домашня гонка, тільки Феррарі, Торо Россо і Заубер розташовані на материку. Тож на трибунах і в паддоку будуть люди, які безпосередньо причетні до створення більшості гоночних машин, що їздитимуть трасою.
 
На букмекерів австрійська перемога Росберга особливого враження не справила, крім того, вболівальники продовжують вірити в успіх саме Льюіса, тож британець залишається головним фаворитом Гран Прі, ставки на перемогу в якому приймаються з такими коефіцієнтами: Хемілтон – 1,57; Росберг – 2,87; Феттель – 11,00; Ряйкконен – 21,00; Боттас - 41,00; Масса – 51,00.

 
Цілком очевидна цього сезону картина очікується в Британії – якщо не станеться технічних проблем на машинах Мерседес, то Ніко з Льюісом на двох розіграють перемогу в гонці. Аналогічно станеться з останнім місцем на подіумі – якщо в Феррарі пілоти не помилятимуться, електроніка не даватиме збоїв, а піт-стопи пройдуть як по маслу, то Себастіан з Кімі – головні претенденти на призове шампанське. Якщо ні – готуємося побачити нагородження Валттері або Феліпе, хоча «червоні» в цьому аспекті все-одно залишаються фаворитами. Повертаючись до Хемілтона з Росбергом,  обоє мають переможний досвід у Сільверстоуні, німець вигравав Гран Прі у 2013-му, а Льюіс – у 2008-му та 2014-му (в роки, коли здобув свої чемпіонські титули). І все ж таки перевага, хоч і невелика, залишається на боці британця, як і місцеві вболівальники, що завжди заповнюють трибуни автодрому. Щоправда Льюіс не брав участі в тестах у Шпільберзі минулого тижня, за що в самій Британії Хемілтона покритикували, та це навряд чи відобразиться на його результатах.

 
Липень – місяць коли традиційно починаються рухи команд, пілотів, їх агентів на ринку пілотів. Цього літа найцікавіша сага безумовно у стані Феррарі, чи  продовжить команда контракт з Кімі, чи шукатиме фіну заміну. Мауріціо Аррівабене, якого вже втомили одні й ті самі питання про Ряйкконена і Скудерію, вчергове сказав, що все залежить від пілота і його результатів. Що ж до кандидатів на імовірну заміну, то наразі їх двоє – Хюлькенберг і Боттас, тож їм не менше за Кімі є про що турбуватися і показувати за кермом.
 
Хто ж у підсумку героєм на класичній британській трасі, з якої розпочиналася історія Формули 1, дізнаємося недільного дня – буде цікаво!
 

 
В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ


Гран-прі Великобританії, 3-5 липня, п’ятниця – неділя

Довжина кола

Кіл в гонці

Дистанція

Найшвидше коло в сучасній конфігурації:

5,891 км

52

306,198 км

кваліфікація: 1'29.607 (2013, Льюіс Хемілтон)

гонка: 1'30.399 (2011, Марк Веббер)

Перша практика – 12:00* – п’ятниця 3 липня

Друга практика – 16:00 – п’ятниця 3 липня

Третя практика 12:00 – субота 4 липня

Кваліфікація 15:00 – субота 4 липня

Гонка 15:00 – неділя 5 липня

(* - Час київський)

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Зинченко поучаствовал. Арсенал уничтожил Челси с Мудриком на Эмирейтс
Футбол | 23 апреля 2024, 23:59 85
Зинченко поучаствовал. Арсенал уничтожил Челси с Мудриком на Эмирейтс

Команда Артеты праздновала самую крупную победу в истории отношений между этими коллективами

Клуб НХЛ переехал в Юту. Что случилось и какие перспективы новой команды
Хоккей | 24 апреля 2024, 15:25 13
Клуб НХЛ переехал в Юту. Что случилось и какие перспективы новой команды

Аризона Койотис на этот момент прекратила существование

Комментарии 0
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.