Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
| Обновлено 02 ноября 2015, 00:50
3925
2

Гран При Мексики: утешительная победа Росберга!

Потеряв все шансы на титул неделю назад, Нико победил в Мехико, а Хэмилтон и Боттас дополнили подиум

| Обновлено 02 ноября 2015, 00:50
3925
2
Гран При Мексики: утешительная победа Росберга!
Повернення Формули 1до Мехіко після 23 років перерви очікувалося з великим інтересом, але водночас і тривогою – погода у Північній Америці не обіцяла нічого доброго командам, а якщо врахувати складні умови в Остіні тиждень тому, то переживати учасникам було через що. Та у п’ятницю дощ пішов наприкінці другої практики, не завдавши серйозних проблем командам, які змогли повною мірою оцінити роботу сліків Medium та Soft. Практика показала, що висота траси є проблемою не стільки для моторів, скільки для охолодження гальм.
 
Поул у кваліфікації очікувано розіграли Росберг і Хемілтон – як і на попередніх етапах німець був швидшим, от тільки запізно Ніко став вигравати по суботах. Феттель з Квятом зайняли другий ряд, Ріккардо з Боттасом – третій. В той же час Ряйкконена підвели гальма – фін кваліфікувався тільки 15-м, але спочатку команда змінила йому коробку передач, а потім ще й елементи силової установки, проте замість 35 місць реальний штраф Кімі становив лише 4 позиції. Останнім стартував Баттон, який участі у кваліфікації не брав, бо механіки не встигли відновити машину після проблем у третій практиці. Також штраф отримав і Алонсо – 15 місць за зміну коробки передач і двигуна внутрішнього згорання. Тож троє чемпіонів, отримавши сумарно 120 місць штрафу, стартували з трьох останніх позицій.
 
Піреллі традиційно для дебютних гонок на новому автодромі привезла шини Medium і Soft, при цьому перші довго прогрівалися, а більш м’які – зношувалися швидше, ніж можна було очікувати. В підсумку Алонсо, Ряйкконен і Баттон обрали для старту комплект Medium, а всі інші гонщики почали гонку на Soft.

 
Страт гонки упевнено виграв Росберг, не залишивши Хемілтону шансів на атаку. В той же час серйозні проблеми тільки почалися у Феттеля – спочатку німця ще на прямій перед першим поворотом обігнав Квят, в самому ж віражі в Феррарі в’їхав Ріккардо, що спричинило прокол заднього колеса на машині Себастіана. Макс Ферстаппен на першому колі зумів вклинитися між двох пілотів Вільямс. Поки Феттель повільно їхав в бокси за цілим комплектом Medium, дебютне коло гонки стало останнім для Алонсо на Макларен якого виникли проблеми з MGU-H – команда про цю проблему знала ще з суботи, проте виправити нічого вже не могла. Залишалося або не стартувати взагалі, або проїхати одне коло, виказавши свою повагу вболівальникам на трибунах.
 
Двоє гонщиків Мерседес на чолі пелотону та ще й залишившись без опозиції в особі пілотів Феррарі у кращих для себе традиціях двох останніх років спокійненько від’їжджали від Квята з Ріккардо, одразу за якими їхав Боттас. Причому Валттері наближався до Даніеля на прямих, але недостатньо аби обігнати Ріккардо, й австралієць у віражах другого-третього секторів повертав собі втрачене.

 
Поки на чолі пелотону боротьби не спостерігалося в принципі, основну увагу було прикуто до прориву Ряйкконена та Феттеля, що досить непогано виходило в обох, але до пори до часу.
 
М’які шини в трафіку деградували швидше, ніж очікували пілоти, тож перші планові піт-стопи довелося робити дещо раніше. Боттас зупинився у боксах вже на 9-му колі, приклад фіна наслідували й інші пілоти, проте хвиля зупинок вийшла сильно розтягнутою в часі. Коли ж в боксах побували усі, крім Мерседес, виявилося, що завдяки ранній зупинці пілоти Вільямс опинилися попереду Ріккардо.
 
На 22-му колі на трасі зійшлися Боттас з Ряйкконеном – Кімі був попереду, проте він досі не побував на піт-стопі, тож у Валттері гума була у набагато кращому стані. На головній прямій переваги відкритого крила пілоту Вільямс не вистачило, але в запасі ще була коротша пряма перед 4-м поворотом, де Боттас і пішов у атаку. Проте Ряйкконен направив свою машину на внутрішню частину повороту і за допомогою пізнього гальмування залишився попереду, проте вже у наступному віражі позиція Валттері була кращою, та пілот Феррарі складати зброю не збирався й у 6-му повороті перекрив опоненту можливість для проїзду – як і три тижні тому в Сочі «фінська» аварія стала неминучою, от тільки цього разу через сотню метрів остаточно зупинилася Феррарі, а от Боттас продовжив їхати. Оскільки пілоту Вільямс в повороті діватися просто не було де, а Кімі зійшов, то і стюарди залишили ситуацію без наслідків для будь-кого з фінів.

 
Скудерії залишалося сподіватися на Феттеля, проте спочатку його розвернуло у 7-му повороті якраз після того, як Себастіан обігнав Сайнса з Баттоном, а отже знову програв їм (і не тільки їм) позицію. Згодом німець, атакуючи Мальдонадо, ще раз вилетів з траси, повернувшись позаду венесуельця. На 37-му колі телевізійна картинка могла б потішити вболівальників Скудерії, адже після свого другого піт-стопу Феттель виїхав в акурат позаду Росберга і добрих п’ять кіл знаходився поміж двох пілотів Мерседес, їдучи практично в такому ж темпі, от тільки був Себастіан коловим і місцем Хемілтону таки зобов’язаний був поступитися.
 
На 47-му колі дещо несподівано на піт-лейн звернув лідер гонки – несподівано, бо після першої зупинки Ніко повідомили, що на цьому комплекті Medium треба буде їхати до кінця. В Мерседес вирішили не випробовувати долю і заради безпеки провести зайвий піт-стоп – ризику для «срібних стріл» практично не було, бо Квят знаходився занадто далеко позаду. Проте навіть у такій простій ситуації Льюіс нагадав про себе – поки механіки чекали на нього підготувавши комплект свіжої гуми, чемпіон проїхав повз бокси. Дискусія між Хемілтоном та інженером тривала коло – британець ніяк не розумів для чого проводити ще один піт-стоп, проте після дуже наполегливих вказівок інженера, що казав про питання безпеки, триразовий чемпіон таки поїхав за свіжим комплектом шин, наостанок попросивши повідомити йому про стан гуми, яку з машини зняли.

 
Оптимістичний на своєму початку уїк-енд для Феррарі феєрично закінчився на 52-му колі, коли Феттель вдруге за гонку не справився з власною машиною у 7-му віражі, та якщо перший виліт коштував німцю втрачених позицій та часу, то вдруге F15-T уже «пристикувалася» з бар’єрами безпеки після неслабкого фронтального удару. По радіо Себастіан повідомив що з ним все в порядку, а покинувши машину, німець ще позбирав кілька уламків переднього крила і тільки потім відправився у більш безпечне місце. Востаннє перед сьогоднішньою гонкою жодна машина з Маранелло не доїжджала до картатого прапора у Мельбурні 2006-го (тоді пілотами команди були Шумахер і Масса).
 
Вліт Феттеля у стіну спричинив появу машини безпеки на трасі, що мало допомогти Хемілтону скоротити відставання від Росберга до мінімуму, хоча перед аварією лідера Скудерії Льюіс був набагато швидшим за напарника відігравши у Ніко секунду на колі. «Срібні стріли» залишилися на трасі в той час як більшість пілотів звернули на піт-лейн за свіжою гумою.
 
Після п’яти кіл позаду машини безпеки відбувся рестарт: Росберг зберіг лідерство, а от Боттас на прямій зумів обігнати Квята, вийшовши таким чином на третє місце. Ріккардо намагався також проскочити повз напарника, проте марно.

 
Як і на початку гонки Росберг з Хемілтоном помахали руками Боттасу і компанії, й обмінюючись швидкими колами продовжували з’ясовувати хто з них сьогодні кращий та швидший. Тим часом Квят пробував повернутися в боротьбу з Боттасом за подіум – Ред Булл росіянина був швидшим на другому та третьому секторах, проте на першому з його прямими Валттері вигравав навіть більше. Тож боротьби за місце на подіумі на останніх колах гонки не вийшло – наздогнати Вільямс з двигуном Мерседес клієнтам Рено в Мехіко було не по плечах.
 
Як не старався Хемілтон тиснути на Росберга, та вдруге поспіль німець не помилився й лідерство у гонці не віддав напарнику, спокійно довівши гонку до перемоги – четвертої цього року та дванадцятої загалом. Мерседес здобула 10-й переможний дубль в сезоні – прекрасний результат команди з Браклі. Тріумф Ніко допоміг йому повернутися на друге місце в особистому заліку, причому через схід Феттеля, схоже і тут інтригу вже не відновити. Боттас фінішував третім і випередив Ряйкконена, вийшовши на 4-те місце в чемпіонаті. 
 
Важлива гонка для Форс Індії та Переса завершилася фінішем обох пілотів в десятці, от тільки Серхіо програв Ніко, хоча все-одно залишився щасливим. Ще одну зрілу гонку провів Ферстаппен, що дозволило голландцю поповнити власну скарбничку ще двома очками.
 
Післяфінішною родзинкою мексиканської гонки стало місце парковки трьох призерів – навпроти трибун стадіону за 13-м поворотом, після чого усі троє відправилися зважуватися і на подіум, де вже за доброю традицією на пілотів чекали не фірмові бейсболки – сьогодні були сомбреро!
 
За два тижні чемпіонат робитиме свою передостанню зупинку в Бразилії!
 
В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ


Гран Прі Мексики

 

Пілот

Команда

Час

Піт

1.

Н. Росберг

Mercedes

1:42:35.038

2

2.

Л. Хемілтон

Mercedes

+ 1.954

2

3.

В. Боттас

Williams

+ 14.592

2

4.

Д. Квят

Red Bull

+ 16.572

2

5.

Д. Ріккардо

Red Bull

+ 19.682

2

6.

Ф. Масса

Williams

+ 21.493

2

7.

Н. Хюлькенберг

Force India

+ 25.860

2

8.

С. Перес

Force India

+ 34.343

1

9.

М. Ферстаппен

Toro Rosso

+ 35.229

2

10.

Р. Грожан

Lotus

+ 37.934

2

11.

П. Мальдонадо

Lotus

+ 38.538

2

12.

М. Ерікссон

Sauber

+ 40.180

3

13.

К. Сайнс

Toro Rosso

+ 48.772

3

14.

Дж. Баттон

McLaren

+ 49.214

2

15.

А. Россі

Manor

+ 2 кола

2

16.

У. Стівенс

Manor

+ 2 кола

2

Найшвидше коло гонки: Ніко Росберг, Mercedes – 1:20.521 (67-ме коло)

Не фінішували:

Ф. Наср

Sauber

59 коло

гальма

С. Феттель

Ferrari

52 коло

аварія

К. Ряйкконен

Ferrari

22 коло

аварія

Ф. Алонсо

McLaren

1 коло

MGU-H


Особистий залік

1.

Л. Хемілтон

Mercedes AMG

345

2.

Н. Росберг

Mercedes AMG

272

3.

С. Феттель

Scuderia Ferrari

251

4.

В. Боттас

Williams Martini Racing

126

5.

К. Ряйкконен

Scuderia Ferrari

123

6.

Ф. Масса

Williams Martini Racing

117

7.

Д. Квят

Red Bull Racing

88

8.

Д. Ріккардо

Red Bull Racing

84

9.

С. Перес

Sahara Force India F1 Team

68

10.

М. Ферстаппен

Scuderia Toro Rosso

47

11.

Р. Грожан

Lotus F1 Team

45

12.

Н. Хюлькенберг

Sahara Force India F1 Team

44

13.

Ф. Наср

Sauber F1 Team

27

14.

П. Мальдонадо

Lotus F1 Team

26

15.

К. Сайнс

Scuderia Toro Rosso

18

16.

Д. Баттон

McLaren Honda

16

17.

Ф. Алонсо

McLaren Honda

11

18.

М. Ерікссон

Sauber F1 Team

9

 

Кубок конструкторів

1.

Mercedes AMG

Mercedes

617

2.

Scuderia Ferrari

Ferrari

374

3.

Williams Martini Racing

Mercedes

243

4.

Red Bull Racing

Renault

172

5.

Sahara Force India F1 Team

Mercedes

112

6.

Lotus F1 Team

Mercedes

71

7.

Scuderia Toro Rosso

Renault

65

8.

Sauber F1 Team

Ferrari

36

9.

McLaren Honda

Honda

27

10.

Manor F1 Team

Ferrari

0

 

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Куртуа прокомментировал скандальный эпизод с якобы голом в ворота Лунина
Футбол | 24 апреля 2024, 08:01 1
Куртуа прокомментировал скандальный эпизод с якобы голом в ворота Лунина

21 апреля «Реал» Мадрид обыграл «Барселону» со счетом 3:2

Самого дорогого игрока в истории Шахтера могут оштрафовать на 10 млн евро
Футбол | 24 апреля 2024, 22:05 13
Самого дорогого игрока в истории Шахтера могут оштрафовать на 10 млн евро

«Атлетико Минейро» не собирается соглашаться с тем, что Бернард останется в «Панатинаикосе»

Комментарии 2
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
negodyai98
Росберг молодчага. Жалко Райконена, реально мог в 5ку попасть но Боттас подбил его. Ради справедливости нужно было Боттасу дать 10 секунд или пенальти, Кимми же дали в прошлой гонке, та же самая ситуация. А так для Феррари полное фиаско