Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
| Обновлено 29 июля 2016, 14:55
2865
1

Формула 1: немецкое возвращение

Анонс Гран При Германии на Sport.ua

| Обновлено 29 июля 2016, 14:55
2865
1
Формула 1: немецкое возвращение
Два роки пройшло з того часу як в Німеччині відбувся Гран Прі й ось тепер Формула 1 повертається до Хоккенхайму, де й проходила попередня німецька гонка. А все тому, що фінансові проблеми Нюрбургрингу вкупі з надзвичайними апетитами Екклстоуна навіть попри намагання Мерседес врятувати ситуацію не дозволили провести етап минулого року. Тож після вимушеної паузи пелотон із величезним ентузіазмом зустрічають у Німеччині. Тим паче, що в самому чемпіонаті боротьба вийшла на новий рівень після того як Хемілтон в неділю очолив особистий залік.
 
Майбутній Гран Прі дасть змогу оцінити всім не тільки те у якій формі та з яким настроєм команди підуть на велику літню перерву, а мати уяву про те, де вони будуть знаходитися восени, адже під час перерви допрацювань буде мінімум, бо команди зосередять свої зусилля на роботі з машинами наступного сезону.
 

 
Сучасна конфігурація траси хоч і вимагає від інженерів шукати потрібний баланс в налаштуваннях аеродинаміки, проте в цілому вона є швидкою, тож перевагу матимуть пілоти на чиїх машинах стоять більш потужні силові установки. Це значить, наприклад, що цього уїк-енду навряд чи варто очікувати Алонсо з Баттоном на четвертому ряді старту або те, що хтось із них у гонці стане кращим серед інших. Безумовно, не можна й недооцінювати важливість проходження віражів, особливо на «Стадіоні» – останньому секторі траси, де можна суттєво відігратися або навпаки. Попри серйозні навантаження на гальма у кількох точках гальмування, серйозних проблем із ними не буде, адже вони встигнуть охолонути, тож їх ефективність буде на рівні.

 
Хоккенхайм завжди притягував увагу ще й неймовірною боротьбою на трасі, де ніколи не було проблем з обгонами. Очевидно, що не буде і цього разу, тим паче, що дві незалежні зони дії DRS не дадуть нікому шансів уникнути боротьбу.
 
Хоч на німецькій трасі навантаження на ґуму в цілому не можна назвати суттєвим, та все ж таки Піреллі привезла свою «середню» комбінацію шин, що складається з комплектів Medium, Soft та SuperSoft. М’які комплекти традиційно для сезону стали найбільш затребуваними серед команд:

Пілот

Команда

Medium

Soft

SuperSoft

44

Л. Хемілтон

Мерседес

1

4

8

6

Н. Росберг

Мерседес

1

4

8

5

С. Феттель

Феррарі

1

3

9

7

К. Ряйкконен

Феррарі

1

3

9

77

В. Боттас

Вільямс

1

5

7

19

Ф. Масса

Вільямс

1

5

7

3

Д. Ріккардо

Ред Булл

1

4

8

33

М. Ферстаппен

Ред Булл

1

4

8

20

К. Магнуссен

Рено

1

5

7

30

Д. Палмер

Рено

1

5

7

27

Н. Хюлькенберг

Форс Індія

3

4

6

11

С. Перес

Форс Індія

3

4

6

26

Д. Квят

Торо Россо

1

4

8

55

К. Сайнс

Торо Россо

1

4

8

14

Ф. Алонсо

Макларен

1

3

9

22

Д. Баттон

Макларен

1

3

9

9

М. Ерікссон

Заубер

1

3

9

12

Ф. Наср

Заубер

1

3

9

94

П. Верляйн

Мейнор

1

4

8

88

Р. Хар’янто

Мейнор

1

4

8

8

Р. Грожан

Хаас

1

5

7

21

Е. Гутьєррес

Хаас

1

5

7



Особливу увагу привертає вибір Форс Індії – команда замовила аж три комплекти Medium при тому що всі інші обмежилися лише одним. З огляду на те, що в Угорщині більш жорсткі шини майже ніхто не використовував, зосередивши зусилля на Soft і SuperSoft, то варто чекати, що і цього разу все буде так само. Очікування ж шинників від етапу залишається дещо туманним, про що і свідчать слова Пола Хембрі: «У певному сенсі Хоккенхайм є невідомою територією. Два роки пройшло з того часу, як ми були на цій трасі. Крім того, раніше цей етап чергувався з гонкою на Нюрбургринзі, тож у нас не так багато інформації про Хеккенхаймринг порівняно з іншими автодромами. Зараз машини значно швидші, ніж у 2014-му, тому ми привезли шини на ступінь жорсткіше, ніж минулого разу. Найбільш примітною особливістю уїк-енду у 2014-му була погода – у день гонки температура асфальту виявилась на 20 градусів нижче, ніж під час спекотної кваліфікації. Оскільки цього разу Гран Прі відбувається у той же час, є вірогідність повторення даної ситуації».

 
Насправді ж прогноз погоди не обіцяє таких разючих перемін між кваліфікацією та гонкою. Температура повітря упродовж всього уїк-енду коливатиметься в межах +26С +28С при перемінній хмарності. Найбільш вірогідним часом для дощів синоптики називають сьогоднішній вечір, а от можливість опадів завтра-післязавтра оцінюється у 20%. Тож якщо прогноз справдиться, ситуація з 20-градусною різницею на сухій трасі повторитися не повинна.
 
Після своєї блискучої перемоги в Угорщині чинний чемпіон упевнено окупував верхній рядок усіх букмекерських ліній – і на чемпіонство (1,25 проти 4,00 на Ніко), і на поул та перемогу в Хоккенхаймі. Тож перемога у кваліфікації оцінюється так: Хемілтон – 1,73; Росберг – 2,50; Феттель – 13,00; Ріккардо і Ферстаппен – по 17,00 і Ряйкконен – 51,00. На головний тріумф уїк-енду цифри наступні: Хемілтон – 1,73; Росберг – 3,50; Феттель – 10,00; Ріккардо – 13,00; Ферстаппен – 15,00 і Ряйкконен – 29,00. Як бачимо, особливості траси не дозволяють вважати шанси Ред Булл кращими, ніж у Феррарі. Ще одним цікавим фактом Гран Прі є те, що Себастіан Феттель лише один раз перемагав на домашньому етапі, але це було в Нюрбургрингу, а в Хоккенхаймі чотириразовий чемпіон похвалитися таким досягненням не може. Серед чинних пілотів найбільший врожай перемог на цій трасі зібрав Фернандо Алонсо, який має 3 переможні кубки, і по одному мають обоє гонщиків Мерседес.

 
Майбутній етап може стати останнім для Ріо Хар’янто – ні для кого не секрет, що у складі Мейнор виступають пілоти, що мають фінансову підтримку, так от гроші за виступ у чемпіонаті закінчилися, тож якщо індонезієць не знайде їх протягом серпневої паузи, його місце може дістатися іншому пілоту. На щастя Ріо він має достатньо часу для вирішення проблеми, принаймні це більше, ніж тижнева або двотижнева перерва між етапами.
 
Недільного дня один із пілотів Мерседес у відмінному настрої піде на велику перерву лідером особистого заліку, а от хто ж ним буде – дізнаємося згодом. Буде цікаво, адже в Хоккенхаймі інакше не буває!
 

 
В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ


Гран Прі Німеччини, Хоккенхайм, 29-31 липня, п’ятниця – неділя

Довжина кола

Кіл в гонці

Дистанція

Найшвидше коло:

4,574 км

67

306,458 км

кваліфікація: 1'13.306 (2004, Міхаель Шумахер)

гонка: 1'13.780 (2004, Кімі Ряйкконен)

 

Перша практика 11:00 – п’ятниця 29 липня

Друга практика 15:00 – п’ятниця 29 липня

Третя практика 12:00 – субота 30 липня

Кваліфікація 15:00 – субота 30 липня

Гонка 15:00 – неділя 31 липня

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

The Guardian: Украина может выйти в четвертьфинал Евро-2024
Футбол | 28 марта 2024, 14:11 23
The Guardian: Украина может выйти в четвертьфинал Евро-2024

Лидерами «желто-синих» британцы считают Мудрика и Судакова

Кепа спокойно принял статус Лунина в Реале. Вратарь не создает проблемы
Футбол | 28 марта 2024, 23:50 2
Кепа спокойно принял статус Лунина в Реале. Вратарь не создает проблемы

Вратарь вернется в Челси после завершения сезона

Комментарии 1
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Aliaze222222
Посмотрим чего нового появилось в Германии !!! И Победа Феррари !!!!