Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
| Обновлено 31 октября 2016, 11:11
4618
5

Гран При Мексики: триумф Хэмилтона

Льюис отыгрывает еще 7 очков у Росберга, но Нико все равно лидирует в чемпионате

| Обновлено 31 октября 2016, 11:11
4618
5
Гран При Мексики: триумф Хэмилтона
Facebook
Мексиканський уїк-енд ще на крок наблизив нас до розв’язки у боротьбі за титул, свідками чого стали заповнені ще з п’ятниці трибуни автодрому. Тим паче, що погода сприяла як продуктивній роботі пілотів на трасі, так і фанам.
 
Вчора під час кваліфікації жодних суттєвих несподіванок не сталося, хоча моментами здавалося, що таки будуть. Так, якщо поул фактично без боротьби з боку напарника виграв Хемілтон, то Росберг в останній момент зумів вскочити на перший ряд. Другий за таких обставин вже традиційно залишився за Ред Булл, де цього разу швидшим був Ферстаппен, а на третьому з по-справжньому фантастично швидким колом опинився Хюлькенберг в парі з Ряйкконеном, відтак Феттель опинився лише на 7-й стартовій позиції. Другий етап поспіль жоден пілот не отримав штрафів, тож стартове поле від результатів на трасі не відрізнялося. Палмер, який через необхідність замінити шасі, участі у кваліфікації не брав, був допущений стюардами до старту.
 
Представники Піреллі неохоче бралися прогнозувати варіанти гоночної стратегії, особливо враховуючи те, що вперше в Мексиці з’явилися шини SuperSoft, обмежившись тим, що варто чекати тактику як двох, так одного піт-стопу. Зрештою Наср стартував на шинах Medium, Ферстаппен, Ріккардо, Хюлькенберг, Боттас, Масса та Сайнс – на SuperSoft, решта – на Soft.
 
Старт цього разу вийшов досить сумбурним: Хемілтон зумів зберегти лідерство, але помилився на гальмуванні та зрізав поворот. Спроба Росберга вийти вперед закінчилася тим, що німцю вже довелося захищатися від атаки Ферстаппена – у першому віражі Макс у традиційній для себе агресивній манері намагався «протиснути» Ніко. Між машинами відбувся контакт, і Росберг, опинившись за межами траси, зрізав наступний поворот і повернувся на трасу попереду Ред Булл голландця. Позаду ж відбувалися не менш цікаві й драматичні речі: Ріккардо програв позицію Хюлькенбергу, а Феттель – Массі. Та і це ще не кінець – затиснений між двома машинами Гутьєррес не зумів уникнути контакту з Мейнор Верляйна, яка в свою чергу зачепила Заубер Ерікссона, щоправда на цьому гонку для Паскаля було завершено, бо не витримала удару підвіска. На прямій перед 4-м поворотом Сайнс виштовхав Алонсо на траву, щоправда дворазовий чемпіон впорався з керуванням і повернувся у боротьбу, а от Карлос за такі дії отримав 5-секундний штраф. Інциденти між Росбергом і Ферстаппеном так само як і між Гутьєрресом, Верляйном та Ерікссоном залишилися без жодних наслідків для пілотів.
 
У той же час аби безпечно прибрати з узбіччя зламану Мейнор Верляйна дирекція спочатку оголосила режим віртуальної машини безпеки, проте у повороті було так багато карбонових уламків, що зрештою на трасу виїхала реальна. Це вирішили використати у Ред Булл, миттю змінивши гоночну стратегію для Ріккардо, який відправився в бокси, повернувшись на трасу лише на 17-му місці. Машина безпеки довго на трасі не пробула й уже на 4-му колі вся боротьба розпочалася знову.
 
Хемілтон і вдруге не дав ні найменшого шансу Росбергу, залишившись попереду, щоправда й Ніко цього разу уникнув атаки Ферстаппена. Надалі ж Льюіс поїхав у відрив від напарника, якого все ж намагався пресингувати молодий пілот Ред Булл, тим паче, що більш м’які шини дозволяли Максу трохи краще відчувати трасу. Ферстаппен намагався за допомогою DRS обігнати лідера особистого заліку, але Росбергу вистачало потужності мотору та запасу, відіграного на інших ділянках траси. Тим часом Ряйкконен хоч і їхав досить близько від Хюлькенберга, але активних дій від фіна не було, тоді ж як Феттель наздогнав Массу і намагався обігнати бразильця, але грамотний захист допомагав Феліпе залишатися попереду, чим страшенно дратував німця. При цьому пілот Вільямс однозначно стримував Феррарі, адже позаду Себастіана швидко з’явилися Боттас з Пересом. Зрештою тільки Ріккардо відігравав позиції безпосередньо на трасі, тож все перейшло у боротьбу стратегій.
 
В Ред Булл вирішили «підрізати» Росберга і Ферстаппен на 13-му колі поїхав у бокси, от тільки в Мерседес мали свої плани й миттєво реагувати на дії конкурентів не збиралися. Хемілтон отримав новий комплект Medium на 18-му колі, а Росберг – на 21-му. В цей час гонку очолив Феттель – Скудерія вирішила максимально розтягнути перший відрізок, аби обмежитися лише одним піт-стопом для німця. Зрештою Себастіан на 32-му колі все ж таки поїхав до механіків, повернувшись на трасу позаду Ряйкконена, але попереду пілотів Форс Індії та Вільямс. Та найдовшу дистанцію зі старту проїхав Наср – 50 кіл на шинах Medium, показавши усім, що другий піт стоп робити зовсім необов’язково. Зрештою всі, хто тільки могли так і зробили – лідери в боксах зупинятися передумали.
 
Черговий дуже гарячий момент у боротьбі Ферстаппена з Росбергом відбувся на 50-му колі: Росберг, наздогнавши колового, перегальмував у першому віражі, тож Ферстаппен кинувся в атаку на другій прямій, вийшов вперед перед 4-м поворотом, але погасити швидкість аби вписатися у цей поворот не зумів, тож виїхав за межі траси, відтак Росберг не просто повернув другу позицію, а ще й відірвався на 2,5 секунди. В принципі після цього для Макса боротьба за друге місце в гонці закінчилася й поступово перейшла у захист власної позиції на подіумі, адже до голландця стали швидко наближатися Феттель з Ріккардо. У Себастіана шини були набагато свіжішими, а Даніель тим часом взагалі встиг провести свій другий піт-стоп, де отримав шини Soft, тож австралієць був найшвидшим у цьому тріо.
 
Найцікавіші та безумовно резонансні події припали якраз на останні 3 кола гонки. Спочатку на 68-му Ряйкконен обігнав Хюлькенберга, але в боротьбі машину німця розвернуло – на щастя для Ніко вони були далеко попереду Боттаса, тож пілот Форс Індії більше позицій не втратив. На наступному колі, коли Феттель за допомогою DRS впритул під’їхав до Ферстаппена, Макс помилився на гальмуванні у першому повороті, зрізав його і повернувся на трасу попереду Феррарі. Себастіан по радіо розлючено пояснював все, що він думає з цього приводу. Інженер голландцю порадив пропустити чотириразового чемпіона, але Ферстаппен, який на все має власну думку, цього робити не став. Вже за кількасот метрів потому перед 4-м поворотом Себастіана атакував Ріккардо – машини в зоні гальмуванні розділяли буквально сантиметри, але червона залишилася попереду. Після фінішу Феттель та Ферстаппен на прямій активно жестикулювали один одному, а стюарди тим часом швидко взялися за розгляд епізоду трьома колами раніше. Вже коли Ферстаппен був у кімнаті очікування для призерів гонки, а Феттель – у закритому парку, оголосили про 5-секундний штраф для Макса. А це означало, що на подіум мав підніматися Феттель, а голландець з третього місця опустився на п’яте, пропустивши ще й Ріккардо.
 
Переможний дубль Мерседес не просто став 8-ю в сезоні та 51-ю перемогою в кар’єрі Хемілтона – тепер британець за цим показником наздогнав Алена Проста й поступається тільки Міхаелю Шумахеру, а 17-ю для «срібних стріл» у 2016-му. Відтак – це новий рекорд Формули 1, який команда все ще може покращити! Між претендентами відстань скоротилася до 19 очок, і ситуація все-одно в руках Росберга.
 
Боротьба між Форс Індією та Вільямс завершилася з перевагою в одне очко на користь команди з Сільверстоуна, яка на 9 пунктів продовжує лідирувати в боротьбі за 4-те місце в Кубку конструкторів.
 
Завдяки маневрам лідерів на старті гонки та перед її фінішем, ще довго кипітимуть пристрасті. Тим паче, що до наступна гонки, яка відбудеться в Бразилії, ще два тижні. Буде спекотно!
 
P.S. По завершенні гонки стюарди викликали Феттеля та Ріккардо і детально подивившись телеметрію та послухавши пілотів, вирішили покарати Себастіана 10-секундним штрафом. Таким чином німець опустився на п’яте місце. Доля ж третього унікальна – на фініші приїхав один гонщик, на подіум піднявся інший, а в офіційному протоколі значиться третій!
 
В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ


Гран Прі Мексики

 

Пілот

Команда

Час

Піт

1.

Л. Хемілтон

Mercedes

1:38:12.618

1

2.

Н. Росберг

Mercedes

+ 8.354

1

3.

Д. Ріккардо

Red Bull

+ 20.858

2

4.

М. Ферстаппен

Red Bull

+ 21.323

1

5.

С. Феттель

Ferrari

+ 27.313

1

6.

К. Ряйкконен

Ferrari

+ 49.376

2

7.

Н. Хюлькенберг

Force India

+ 58.891

1

8.

В. Боттас

Williams

+ 1:05.612

1

9.

Ф. Масса

Williams

+ 1:16.206

1

10.

С. Перес

Force India

+ 1:16.798

1

11.

М. Ерікссон

Sauber

+ 1 коло

1

12.

Дж. Баттон

McLaren

+ 1 коло

1

13.

Ф. Алонсо

McLaren

+ 1 коло

2

14.

Дж. Палмер

Renault

+ 1 коло

1

15.

Ф. Наср

Sauber

+ 1 коло

1

16.

К. Сайнс

Toro Rosso

+ 1 коло

1

17.

К. Магнуссен

Renault

+ 1 коло

2

18.

Д. Квят

Toro Rosso

+ 1 коло

2

19.

Е. Гутьєррес

Haas

+ 1 коло

2

20.

Р. Грожан

Haas

+ 1 коло

2

21.

Е. Окон

Manor

+ 2 кола

1

Найшвидше коло гонки: Даніель Ріккардо, Red Bull – 1:21.134 (53-тє коло)

Не фінішували:

П. Верляйн

Manor

1 коло

аварія

 

Особистий залік

1.

Н. Росберг

Mercedes AMG Petronas Formula One Team

349

2.

Л. Хемілтон

Mercedes AMG Petronas Formula One Team

330

3.

Д. Ріккардо

Red Bull Racing

242

4.

С. Феттель

Scuderia Ferrari

187

5.

К. Ряйкконен

Scuderia Ferrari

178

6.

М. Ферстаппен

Red Bull Racing

177

7.

С. Перес

Sahara Force India F1 Team

85

8.

В. Боттас

Williams Martini Racing

85

9.

Н. Хюлькенберг

Sahara Force India F1 Team

60

10.

Ф. Алонсо

McLaren Honda Formula 1 Team

52

11.

Ф. Масса

Williams Martini Racing

51

12.

К. Сайнс

Scuderia Toro Rosso

38

13.

Р. Грожан

Haas F1 Team

29

14.

Д. Квят

Scuderia Toro Rosso

25

15.

Д. Баттон

McLaren Honda Formula 1 Team

21

16.

К. Магнуссен

Renault Sport Formula 1 Team

7

17.

Д. Палмер

Renault Sport Formula 1 Team

1

18.

П. Верляйн

Manor Racing MRT

1

19.

C. Вандорн

McLaren Honda Formula 1 Team

1

 

Кубок конструкторів

1.

Mercedes AMG Petronas Formula One Team

Mercedes

679

2.

Red Bull Racing

Tag Heuer

427

3.

Scuderia Ferrari

Ferrari

365

4.

Sahara Force India F1 Team

Mercedes

145

5.

Williams Martini Racing

Mercedes

136

6.

McLaren Honda Formula 1 Team

Honda

74

7.

Scuderia Toro Rosso

Ferrari

55

8.

Haas F1 Team

Ferrari

29

9.

Renault Sport Formula 1 Team

Renault

8

10.

Manor Racing MRT

Mercedes

1

11.

Sauber F1 Team

Ferrari

0

 

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Хацкевич рассказал, стоит ли вызывать Ярмоленко на Евро-2024
Футбол | 28 марта 2024, 13:06 7
Хацкевич рассказал, стоит ли вызывать Ярмоленко на Евро-2024

Бывший главный тренер «Динамо» считает, что опыт Андрея всегда пригодится Украине

ФОТО. Сборная Украины по спидвею представила форму для командного ЧЕ-2024
Авто/мото | 27 марта 2024, 12:44 0
ФОТО. Сборная Украины по спидвею представила форму для командного ЧЕ-2024

Полуфинал В с участием украинцев пройдет 30 марта

Комментарии 5
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
hybrid
за усієї симпатії до макса, але його треба карати, регулярно і по справжньому. а в результаті що? феттеля покарали за те, що ферстаппен робить постійно і набагато більш небезпечно. при тому, що цієї ситуації взагалі не мало б бути, якби ферстаппен віддав позицію. маразм.
maxcrimea8
Я бы на месте Себа вьебал этому презервативу в параше
ManUtd
Когда доверился и не проверил инфу со sport.ua
http://s017.radikal.ru/i436/1610/1b/d2e814b640c4.png
П - профессионализм
Hassassin
Ви розумієте, що опубліковано було матеріал в 00:52 і на той момент Феттель ще був третім, його оштрафували за годину після публікації,цілодобового редактора немає, щоб вносити зміни о другій ночі.
makshits
Вы хоть иногда проверяйте информацию!
"Стюарды Гран При Мексики после длительного разбирательства приняли решение оштрафовать Себастьяна Феттеля за инцидент с Даниэлем Риккардо в конце гонки.
На основе видеоповторов и анализа телеметрии стюарды пришли к выводу, что при обороне позиции от атаки Риккардо Феттель смещался на торможении, что было потенциально опасно для соперника.
К результату Феттеля добавлено 10 секунд. Таким образом, в итоговом протоколе он оказался пятым, позади как Риккардо, так и Макса Ферстаппена. Кроме того, Себастьян получил два штрафных балла – теперь у немца их шесть."