Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
|
1825
2

Формула 1: когда развязка близка

Анонс Гран При Бразилии на Sport.ua

Формула 1: когда развязка близка
Facebook
Поки команди взяли перепочинок після двох поспіль гоночних уїк-ендів у США та Мексиці дебати стосовно рішень стюардів не вщухали, а нова хвиля піднялася під час прес-конференції пілотів вчора напередодні початку передостаннього в сезоні етапу – Гран Прі Бразилії, де головні герої попередньої гонки поділилися власними думками. Та попри цілком зрозумілий та очікуваний резонанс все ж таки події в Мехіко залишилися позаду, а на головне питання чемпіонату відповіді ми досі не отримали, що безумовно не може не тішити всіх, хто бажає бачити інтригу за зразком 2008-го або 2012-го років, коли все по-справжньому вирішувалося на останньому етапі. Уїк-енд в Бразилії хоч і передостанній, але за певних умов доля титулу може вирішитися вже у неділю, але не будемо забігати наперед.
 
Насамперед варто зазначити, що розпочата ще у 2013-му році поетапна реконструкція автодрому завершилася. Якщо у 2014-му пілоти виступали на повністю оновленому асфальті, минулого року команди розташувалися у розширеному та більш комфортному паддоку, то цього разу автодром зустрічає з новими додатковими боксами та центром управління гонкою. Сама ж конфігурація траси залишається практично незмінною ще з 2000 року.
 

 
Траса в Сан-Паулу має низку неповторних особливостей серед яких і невелика довжина кільця при чималому перепаді висот, і те, що вона закручена проти стрілки, і власне те, що швидкісні перший та третій сектори, де дуже важливою є потужність силової установки та максимальна швидкість, ніби розділена вкрай технічним та звивистим другим сектором, де на противагу на перше місце виходить притискна сила машини, яка має забезпечити стабільність та чіткість проходження віражів. Зрештою, з огляду на те, що найкращі можливості для обгону опонентів з’являються наприкінці двох прямих, то компроміс у налаштуваннях цілком передбачувано зміщується вбік максимальної швидкості. Той же факт, що траса знаходиться на узвишші понад 750 метрів над рівнем моря після етапу в Мексиці вже не видається проблемою для команд.

 
До Бразилії Піреллі привезла свою найбільш жорстку варіацію шин – Hard, Medium і Soft. Причому вибір шинників виглядає дещо дивним, адже минулого року, коли вибір був лише з двох комплектів, то це були Medium та Soft, тож цілком зрозуміло чому всі пілоти крім Ряйкконена, Хюлькенберга, Переса і Гутьєрреса обрали лише по одному обов’язковому комплекту жорсткої ґуми, в той час як більш м’яка традиційно для сезону стала найбільш затребуваною серед гонщиків:

Пілот

Команда

Hard

Medium

Soft

44

Л. Хемілтон

Мерседес

1

4

8

6

Н. Росберг

Мерседес

1

4

8

5

С. Феттель

Феррарі

1

5

7

7

К. Ряйкконен

Феррарі

2

4

7

77

В. Боттас

Вільямс

1

3

9

19

Ф. Масса

Вільямс

1

3

9

3

Д. Ріккардо

Ред Булл

1

5

7

33

М. Ферстаппен

Ред Булл

1

5

7

20

К. Магнуссен

Рено

1

4

8

30

Д. Палмер

Рено

1

4

8

27

Н. Хюлькенберг

Форс Індія

2

3

8

11

С. Перес

Форс Індія

2

3

8

26

Д. Квят

Торо Россо

1

4

8

55

К. Сайнс

Торо Россо

1

4

8

14

Ф. Алонсо

Макларен

1

4

8

22

Д. Баттон

Макларен

1

4

8

9

М. Ерікссон

Заубер

1

5

7

12

Ф. Наср

Заубер

1

5

7

94

П. Верляйн

Мейнор

1

4

8

31

Е. Окон

Мейнор

1

4

8

8

Р. Грожан

Хаас

1

5

7

21

Е. Гутьєррес

Хаас

2

4

7


Попри дещо дивне рішення Піреллі з ґумою Hard шинники вважають, що зробили все правильно: «Вперше з 2013 року ми привозимо до Бразилії шини Hard – в умовах високого навантаження на цій трасі вони мають працювати досить ефективно. Минулого року в гонці було три піт-стопи, а оскільки швидкість та притискна сила з тих пір зросла, вибір більш жорсткого комплекту, що рідко використовувався протягом сезону, став єдиним розумним варіантом, який гарантує кілька різних перемінних у шинній стратегії. Оптимальний баланс між великим ресурсом більш жорсткої ґуми та більшою швидкістю м’якої, зіграє ключову роль у виборі стратегії», - поділився своїми очікуваннями перед початком уїк-енду Пол Хембрі. От тільки дивлячись на те, що шини з найбільшим ресурсом попитом не користуються – 18 з 22 пілотів обмежилися лише одним обов’язковим комплектом, а інші четверо взяли по два – вибір Піреллі саме шин Hard таки викликає питання.
 
Ще одним фактором, який часто втручається у хід Гран Прі є погода. От і цього разу прогноз легкого життя командам не обіцяє: по-перше, досить різко падає температура повітря – ще у четвер тут було +27С, але очікується досить суттєве її падіння до +20С +19С в суботу й неділю, по-друге ж, дощі, які цієї пори є звичною справою для Сан-Паулу, можуть тільки ускладнити пілотам задачу. А ймовірність злив з грозами в суботу й неділю розцінюється на рівні 60%, а у п’ятницю навіть більше – 80%. Якщо прогноз збудеться, то гоночний уїк-енд на нас чекає дуже цікавий!

 
Льюіс Хемілтон продовжує свою гонитву за Росбергом і цьогорічним титулом, хоча від самого британця залежить далеко не все, але чинний чемпіон налаштований рішуче, нагадуючи, що опинився в ситуації коли вже немає чого втрачати. Після повернення на тріумфальний марш у Північній Америці букмекери не мають сумнівів щодо головного фаворита бразильського Гран Прі. На здобуття поул-позиції лінія має такий вигляд: Хемілтон – 1,85; Росберг – 2,20; Ріккардо – 13,00; Ферстаппен і Феттель – по 15,00; Ряйкконен – 26,00. На тріумф у гонці коефіцієнти не надто відрізняються: Хемілтон – 1,91; Росберг – 2,87; Ферстаппен – 12,00; Ріккардо і Феттель – по 13,00; Ряйкконен – 34,00.

Як би дивно не було, проте  Льюіс ще жодного разу не перемагав у Сан-Паулу і прагне обов’язково виправити ситуацію. У той самий час Ніко тут виграв два попередні рази, тож якщо зробить це втретє найближчої неділі, то церемонія нагородження на подіумі фактично  перетвориться на коронацію й етап в Абу-Дабі значення вже не матиме, якщо ж німець просто фінішує на подіумі, то все-одно збереже перевагу над напарником. Та одним з найбільш непередбачуваних моментів може стати втручання пілотів Ред Булл у боротьбу «срібних стріл», що ми мали можливість спостерігати в Мексиці, де Росберг не стільки змагався з Хемілтоном за перемогу, скільки боровся з Ферстаппеном з друге місце.

 
Після того як протягом останніх 10 днів Вільямс, Рено та Форс Індія закрили питання стосовно складу пілотів на наступний рік залишається ще 5 вакансій у Хаас (одне місце), Мейнор і Заубер (по два), тож всі, хто ще не мають контрактів будуть докладати максимум зусиль, аби лише довести, що саме їх варто запросити або залишити в складі. Таким чином варто буде звернути увагу на виступи Магнуссена, Верляйна, Ерікссона, Насра та Гутьєрреса, навіть попри те, що перші троє за неофіційною інформацією знайшли собі місця.
 
Окремих слів заслуговує Феліпе Масса, для якого етап стане останнім домашнім виступом в кар’єрі пілота Формули 1. Цілком зрозуміло, що бразилець має примарні шанси на перемогу, які він тут здобув у 2006-му та 2008-му роках, проте ясно і те, що від Феліпе варто чекати яскравого виступу перед рідними трибунами, які безумовно найпалкіше будуть його підтримувати. Зрештою, він наразі останній бразилець, який досягав помітних успіхів в чемпіонаті. Особливим буде уїк-енд і для Дженсона Баттона, який наступного року візьме паузу, а ми ж розуміємо, що вона може виявитися безстроковою, тож існує така ймовірність, що і для англійця гонка в Бразилії стане останньою, а особливою вона для нього є тому, що саме в Сан-Паулу сім років тому він став чемпіоном.

 
Попри всі можливі прогнози нам залишається сподіватися, що аварії, штрафи та технічні проблеми не вплинуть на боротьбу за чемпіонство й усе буде вирішуватися на трасі у безпосередній боротьбі Ніко з Льюісом!
 

 
В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ


Гран-прі Бразилії, Сан-Паулу, Автодром ім. Хосе Карлуша Пасе (Інтерлагос), 11-13 листопада, п’ятниця – неділя

Довжина кола

Кіл в гонці

Дистанція

Найшвидше коло:

4,309 км

71

305,909 км

кваліфікація: 1’10.023 (2014, Ніко Росберг)

гонка: 1’11.473 (2004, Хуан-Пабло Монтойя)

Перша практика 14:00 – п’ятниця 11 листопада

Друга практика 18:00 – п’ятниця 11 листопада

Третя практика 15:00 – субота 12 листопада

Кваліфікація 18:00 – субота 12 листопада

Гонка 18:00 – неділя 13 листопада

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Сенсационный вылет Алькараса. Определены полуфиналисты Мастерса в Майами
Теннис | 29 марта 2024, 02:59 1
Сенсационный вылет Алькараса. Определены полуфиналисты Мастерса в Майами

Карлос неожиданно проиграл Григору Димитрову, Александр Зверев выбил Фабиана Марожана

Источник: легионер Шахтера хочет покинуть клуб из-за взрывов в Киеве
Футбол | 28 марта 2024, 13:56 19
Источник: легионер Шахтера хочет покинуть клуб из-за взрывов в Киеве

Кевин Келси занимается вопросом трудоустройства в MLS

Комментарии 2
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
dizet_dz
Квалификация и гонка в 18:00
Maugli
Поправьте пожалуйста на главной время квалификации и гонки.