Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Автоспорт
| Обновлено 14 ноября 2016, 00:27
4463
3

Гран При Бразилии: безоговорочный триумф Хэмилтона!

После 3-часового гоночного марафона вопрос о чемпионе переносится на последний этап

| Обновлено 14 ноября 2016, 00:27
4463
3
Гран При Бразилии: безоговорочный триумф Хэмилтона!
lhf1.ru
Як і передбачали синоптики ще до початку бразильського етапу погода суттєво вплинула на хід всього уїк-енду: якщо у п’ятницю було сухо та тепло, то вже в суботу температура повітря серйозно впала, а дощ змив шар відпрацьованої ґуми, тож у третій практиці всім довелося заново працювати над налаштуваннями машини та роботою з шинами, які працювали вже зовсім інакше.
 
Кваліфікація, що відбулася в сухих умовах, жодних справжніх сюрпризів не принесла – Хемілтон виграв свій уже 60-й поул, випередивши Росберга на одну десяту. За прохолодної погоди краще себе почували «червоні», які цього разу не опинилися позаду обох машин Ред Булл – Ряйкконен став третім, а Феттель п’ятим в той час як четверту й шосту позицію отримали Ферстаппен і Ріккардо відповідно. Дещо несподіваним став виступ Грожана, який кваліфікувався сьомим і непотрапляння обох пілотів Вільямс до фінальної частини кваліфікації. На стартовому полі єдина зміна відбулася через штраф Естебана Окона, який втратив 3 позиції й змушений був стартувати останнім.
 
На етап в Бразилії шинники привезли свої три найжорсткіші комплекти шин – Hard, Medium і Soft, проте спрогнозувати шинну тактику на гонку не брався ніхто, занадто неоднозначно все виглядало, крім того прогноз погоди обіцяв опади. Зрештою так і сталося.
 
Вдень у Сан-Паулу погода зіпсувалася ще більше – дощ зарядив всерйоз і надовго. Гонка стартувала з десятихвилинною затримкою за машиною безпеки, а всі машини були взуті у дощову ґуму. Проте, ще до старту пелотон зазнав втрати – на формувальному колі за півгодини до початку гонки Ромен Грожан розбив машину, відновити яку за 30 хвилин було неможливо.

 
На перших колах гонщики по радіо повідомляли, що траса залишається достатньо мокрою навіть там, де раніше води було не так багато. Таким чином пелотон продовжували очолювати одразу три машини Мерседес з Берндом Майландером на чолі. Після п’яти кіл думки пілотів розділилися: Хюлькенберг казав про сильне аквапланування та погану видимість, в той час як Ферстаппен хотів аби їм дали можливість ганятися. Зрештою після семи кіл машина безпеки поїхала в бокси.
 
На рестарті Хемілтон без проблем залишився першим, а Росберг другим, а от Ферстаппен вже у першому повороті обігнав Ряйкконена, вийшовши на третю позицію. Тим часом Магнуссен поїхав у бокси, де отримав проміжні шини – ризикований крок, але Рено втрачати було абсолютно нічого. Та колом пізніше міняти ґуму поїхав Баттон, а згодом Алонсо й обидва гонщики Вільямс. На 11-му колі розвернуло Себастіана Феттеля, але німець, втративши чимало позицій, зумів залишитися на трасі й одразу ж поїхав до механіків, повернувшись лише 18-м.

 
На 13-му колі машина безпеки повернулася на трасу – Маркус Ерікссон не втримав машину на підйомі до стартової прямої, розбив свій Заубер, залишивши чимало уламків на трасі. Більше того, машина заблокувала розмічену доріжку в’їзду на піт-лейн, через що дирекція гонки оголосила про закриття піт-лейн. Попри це у бокси заїхали обоє пілотів Ред Булл, причому якщо з Ферстаппеном було не зрозуміло чи встиг голландець туди поїхати до повідомлення про закриття, то Ріккардо однозначно після. Таким чином залишалося дізнатися думку стюардів стосовно дій Ред Булл та їх гонщиків.
 
Після 19 кіл машина безпеки повернулася в бокси, але зовсім ненадовго – під час рестарту на прямій Ряйкконен «зловив» аквапланування і після низки розворотів та кількох ударів Феррарі завмерла біля стіни, що розділяє трасу й піт-лейн. Аналогічним чином розвернуло і Феттеля, але німець ні в що не врізався, хоча заледве розминувся з машиною напарника, тож зумів продовжити гонку. Одразу після цього було оголошено про ще одну появу машини безпеки, та вже за кільканадцять секунд над трасою замайоріли червоні прапори – гонку зупинили, а всі машини поїхали на піт-лейн. Під час зупинки виявилося, що в передньому крилі на машині Хюлькенберга застряг чималий уламок Феррарі, крім Ніко під час рестарту постраждала ще й машина Палмера, який на прямій врізався у Торо Россо Квята, тож механікам Рено сумувати не доводилося.

 
Протягом вимушеної паузи стюарди винесли два вердикти стосовно попередніх інцидентів: по 5 секунд штрафу отримали Масса – за обгін Гутьєрреса до лінії машини безпеки під час першого рестарту і Ріккардо – за заїзд на піт-лейн в час, коли він був закритий (словам Крістіана Хорнера про те, що команда підозрювала повільний прокол на машині Даніеля, ніхто не повірив). В дощовому бразильському божевіллі свої шанси отримали аутсайдери: Наср на момент зупинки посідав 7-му позицію, а Окон з Верляйном – 9-ту та 10-ту відповідно. 
 
Після півгодинної зупинки гонку поновили, але за машиною безпеки і всі без винятку машини були взуті у дощову ґуму. На рестарті не було Палмера – пошкодження виявилися серйозними і Рено англійця залишалася в боксах. На трасі ж умови були такими, що було неможливо спрогнозувати як довго Майландер очолюватиме пелотон. Особливо коли гонщики скаржилися на жахливу ситуацію: зчеплення з трасою як і видимість були на дуже низькому рівні. Щоправда не всім такі умови здавалися поганими – Хемілтон казав по радіо, що стало краще, ніж було на початку. Після одного кола позаду машини безпеки Хюлькенберг вимушено поїхав в бокси через прокол заднього правого колеса, втративши таким чином четверту позицію й повернувшись лише на 15-й.

 
15 хвилин їзди за машиною безпеки минули монотонно, аж раптом дирекція гонки приймає вкрай несподіване рішення – гонку вдруге зупиняють і машини повертаються на піт-лейн. Вболівальники на трибунах одразу ж почали висловлювати власне обурення гучним свистом, а Льюіс Хемілтон був спантеличений, вважаючи таке рішення неправильним. Чемпіона підтримали й інші гонщики, вважаючи, що умови були не настільки поганими, щоб гонку зупиняти. «Звичайна дощова погода», – промовляв Боттас, дивуючись рішенню Уайтінга. З публічною підтримкою виступив тільки Ерік Бульє, керівник Макларен зрозуміло пояснив, що безпека пілотів понад усе, а умови на трасі таки небезпечні.
 
Насправді вся ця ситуація могла дуже сильно вплинути на ситуацію в чемпіонаті, адже повну кількість очок нараховують якщо дистанція гонки становитиме 75%. Зайвим буде казати кому це було б вигідним.

 
Через 25 хвилин очікувань гонку таки поновили, причому цього разу машина безпеки надовго не затрималася – три кола і Майландер звернув у бокси. Хемілтон зберіг лідерство, а от Росберга на виході з 3-го повороту обігнав Ферстаппен! Свій рух нагору розпочали також Ріккардо і Феттель, які протягом кількох кіл зуміли обігнати кількох опонентів. Зрештою цілком очікувано гонщики команд-аутсайдерів – Наср, Окон і Верляйн – швидко стали втрачати свої позиції. В трійці лідерів Росберг почав відставати від Ферстаппена, який намагався наздогнати Хемілтона. Двоє лідерів обмінювалися швидкими колами аж поки Макс не помилився на виході на стартову пряму – машину занесло, але в сантиметрах від стіни голландець зумів її впіймати та продовжити гонку. Цим намагався скористатися Росберг, спробувавши атакувати, але пілот Ред Булл захистив другу позицію. Пізніше Ніко також не зумів на третьому секторі справитися і його також розвернуло, але без наслідків для машини.
 
Умови на трасі продовжували залишатися нестабільними: пілоти, що перейшли на проміжну ґуму їхали швидше на другому секторі, на дощових – на третьому, в той час як на першому явної переваги жоден з комплектів не мав. При цьому Ред Булл перевела своїх гонщиків саме на проміжні шини, в той час як пілоти Мерседес залишилися на трасі.

 
На 48-му колі Масса не втримав машину, врізавшись у стіну перед в’їздом на піт-лейн – так само як і з Ерікссоном машина Феліпе заважала заїхати в бокси. Автомобіль безпеки не забарився і цього разу. Поки розбиту Вільямс та уламки прибирали Масса зі сльозами на очах і бразильським прапором в руках прощався з трибунами, чуючи у відповідь аплодисменти, причому не тільки від уболівальників, а й від механіків різних команд, повз бокси яких він проходив.
 
Тим часом дощ посилився і це стало катастрофою для Ред Булл, адже і Ріккардо, і Ферстаппену довелося їхати за дощовою ґумою, що відкинуло обох за межі топ-десятки. Добрі новини для Хемілтона полягали в тому, що він проїхав 75% дистанції. Цього разу довго рестарту чекати не довелося і пелотон знову поновив боротьбу в якій Льюісу сьогодні рівних не було – він ще раз зберіг лідерство і почав відриватися від напарника.
 
Ріккардо з Ферстаппеном упевнено поверталися до першої десятки рівно до того моменту, коли Даніель наздогнав Квята. Австралієць довго не міг обігнати екс-напарника, чим зумів скористатися Макс, який послідовно обігнав обох опонентів. Після цього голландець випередив Окона, Насра, Хюлькенберга і наздогнав Феттеля, що вів боротьбу за четверту позицію з Сайнсом. Менше кола знадобилося Ферстаппену, щоб обігнати Себастіана, змусивши того виїхати за межі траси. З Карлосом проблем не було жодних, а наступним став Перес, обігнавши якого Макс повернувся на подіум. От тільки більшого досягти він вже не міг, адже в гонці залишалося проїхати два кола, а Росберг був занадто далеко попереду. І надто далеко позаду Хемілтона, який упевнено довів гонку до перемоги ні на мить не поступившись лідерством у ній!
 
Тріумф на Інтерлагосі став першим для Льюіса і вже 52-м у кар’єрі! А Росберг тим часом провів спокійну гонку, мінімально поступившись напарнику і зберігши комфортне лідерство в чемпіонаті. 12 очок переваги над Льюісом дозволяють Ніко в Абу-Дабі фінішувати на будь-якому місці на подіумі – на подіумі німець не приховував, що його повністю влаштовує його результат. Результати Ред Булл вийшли явно не тими, які команда хотіла бачити, але навіть так «енергетики» гарантували собі друге місце позаду Мерседес.
 
Та ще одними тріумфаторами Гран Прі стали Феліпе Наср і Заубер – бразилець у непростій гонці зумів фінішувати дев’ятим! Для нього і команди це стали перші 2 очка в чемпіонаті, тож Заубер обходить Мейнор в боротьбі за 10-ту позицію в Кубку конструкторів! У змаганні ж за четверте місце в принципі тепер вже тільки диво допоможе Вільямс здолати Форс Індію, яка відірвалася на 27 пунктів!
 
Ім’я цьогорічного чемпіона ми дізнаємося за два тижні на останньому етапі, що відбудеться в Абу-Дабі!
 
В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ


Гран Прі Бразилії

 

Пілот

Команда

Час

Піт

1.

Л. Хемілтон

Mercedes

3:01:01.335

2

2.

Н. Росберг

Mercedes

+ 11.455

2

3.

М. Ферстаппен

Red Bull

+ 21.481

5

4.

С. Перес

Force India

+ 25.346

2

5.

С. Феттель

Ferrari

+ 26.334

3

6.

К. Сайнс

Toro Rosso

+ 29.160

2

7.

Н. Хюлькенберг

Force India

+ 29.827

3

8.

Д. Ріккардо

Red Bull

+ 30.486

5

9.

Ф. Наср

Sauber

+ 42.620

2

10.

Ф. Алонсо

McLaren

+ 44.432

3

11.

В. Боттас

Williams

+ 45.292

4

12.

Е. Окон

Manor

+ 45.809

2

13.

Д. Квят

Toro Rosso

+ 51.192

4

14.

К. Магнуссен

Renault

+ 51.555

4

15.

П. Верляйн

Manor

+ 1:00.498

3

16.

Дж. Баттон

McLaren

+ 1:21.994

5

Найшвидше коло гонки: Макс Ферстаппен, Red Bull – 1:25.305 (67-ме коло)

Не фінішували:

Е. Гутьєррес

Haas

60 коло

 

Ф. Масса

Williams

48 коло

аварія

Дж. Палмер

Renault

20 коло

аварія

К. Ряйкконен

Ferrari

20 коло

аварія

М. Ерікссон

Sauber

13 коло

аварія

Р. Грожан

Haas

не стартував

аварія на колі виїзду з боксів

 

Особистий залік

1.

Н. Росберг

Mercedes AMG Petronas Formula One Team

367

2.

Л. Хемілтон

Mercedes AMG Petronas Formula One Team

355

3.

Д. Ріккардо

Red Bull Racing

246

4.

С. Феттель

Scuderia Ferrari

197

5.

М. Ферстаппен

Red Bull Racing

192

6.

К. Ряйкконен

Scuderia Ferrari

178

7.

С. Перес

Sahara Force India F1 Team

97

8.

В. Боттас

Williams Martini Racing

85

9.

Н. Хюлькенберг

Sahara Force India F1 Team

66

10.

Ф. Алонсо

McLaren Honda Formula 1 Team

53

11.

Ф. Масса

Williams Martini Racing

51

12.

К. Сайнс

Scuderia Toro Rosso

46

13.

Р. Грожан

Haas F1 Team

29

14.

Д. Квят

Scuderia Toro Rosso

25

15.

Д. Баттон

McLaren Honda Formula 1 Team

21

16.

К. Магнуссен

Renault Sport Formula 1 Team

7

17.

Ф. Наср

Sauber F1 Team

2

18.

Д. Палмер

Renault Sport Formula 1 Team

1

19.

П. Верляйн

Manor Racing MRT

1

20.

C. Вандорн

McLaren Honda Formula 1 Team

1

 

Кубок конструкторів

1.

Mercedes AMG Petronas Formula One Team

Mercedes

722

2.

Red Bull Racing

Tag Heuer

446

3.

Scuderia Ferrari

Ferrari

375

4.

Sahara Force India F1 Team

Mercedes

163

5.

Williams Martini Racing

Mercedes

136

6.

McLaren Honda Formula 1 Team

Honda

75

7.

Scuderia Toro Rosso

Ferrari

63

8.

Haas F1 Team

Ferrari

29

9.

Renault Sport Formula 1 Team

Renault

8

10.

Sauber F1 Team

Ferrari

2

11.

Manor Racing MRT

Mercedes

1

 

 

Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Дубль Фодена. Ман Сити разгромил Брайтон и вышел на второе место в АПЛ
Футбол | 25 апреля 2024, 23:59 2
Дубль Фодена. Ман Сити разгромил Брайтон и вышел на второе место в АПЛ

Кевин Де Брюйне впервые в АПЛ забил гол головой

Новое направление. Названы два клуба, которые претендуют на Мудрика
Футбол | 25 апреля 2024, 17:13 32
Новое направление. Названы два клуба, которые претендуют на Мудрика

Пока непонятно, зайдет ли речь об аренде или же о продаже украинца

Комментарии 3
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Tра та та
Нико просто не хотел рисковать и терять второе место в таких сложных условиях, в конце гонки он вообще отпустил Хемилтона так его все устраивало. Вангую такую же безоговорочную победу Льюиса и в следующей гонке, Нико просто возьмет тот минимум, что ему нужен и на этом все.
Hassassin
Гра в бухгалтера нерідко погано завершувалася для того, хто знав про свій необхідний мінімум. Хоча у Ніко машина така, що дозволяє спокійно розраховувати на подіум, а з ним і на титул
koks781
а вот если бы были двойные очки и в этом году, было бы интересней