Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
| Обновлено 14 ноября 2011, 12:10
10023
57

Сход Феттеля и победа Хэмилтона

Таковы главные итоги Гран-При Абу-Даби, состоявшегося сегодня

| Обновлено 14 ноября 2011, 12:10
10023
57
Сход Феттеля и победа Хэмилтона

Останні гонки в цьогорічному календарі вже не відповідали на питання хто стане чемпіоном, але елемент певної несподіванки все-одно додали. На Гран Прі Абу-Дабі компанія Pirelli привезла відому всім пару сумішей Soft і Medium. Та найголовнішою загадкою траси є час проведення гонки – стартуючи під сонячними променями, пілоти фінішували вже у темряві, а це призводить до того, що єдиний раз в сезоні асфальт траси протягом гонки не нагрівається, а навпаки охолоджується.

Старт гонки вийшов настільки несподіваним, що противникам домінування Феттеля годі було й мріяти – Себастіан дуже впевнено стартував, не залишивши жодного шансу своїм конкурентам, але вже у другому повороті його RB7 розвернуло, права задня покришка виявилася пошкодженою без сторонньої участі, внаслідок чого, дошкутильгавши до власних механіків, чинний чемпіон вперше в сезоні змушений був припинити боротьбу в гонці!

Лідерство таким чином успадкував Льюіс Хемілтон, який спокійно почав відриватися від решти пелотону. Фернандо Алонсо вкотре продемонстрував своє уміння вдало стартувати – іспанець спочатку обійшов Веббера, а потім і Баттона. Міхаель Шумахер спочатку зумів випередити свого напарника, але ще до кінця першого кола Росберг повернув собі втрачену позицію.

Подвійна зона дії DRS показала себе доволі цікаво на початку гонки. Завдяки тому, що відстань між двома прямими, де можна було активувати систему, була мінімальною, а точок виміру відставання було дві – все це дозволяло пілотам повернути втрачене. Яскравою ілюстрацією цього стала боротьба між Веббером і Батоном та Буемі й ді Рестою. В обох випадках британські гонщики зуміли відігратися на другій довгій прямій.

Хемілтон намагався відірватися від Алонсо, та іспанець так само стабільно переслідував Льюіса, не даючи змоги британцю піти у суттєвий відрив – пілоти почергово обмінювалися швидкими колами. Практично в цей самий час стало очевидно, що у Дженсона Баттона не все гаразд і Веббер стрімко наздоганяв його. Боротьба між пілотами була настільки напруженою, що це навіть призвело до невеликого контакту між МР4-26 та RB7.

Феліпе Масса відкрив першу хвилю піт-стопів на 16-му колі, одразу після цього одночасно зупинилися лідери гонки – Хемілтон, Алонсо і Баттон, який «встиг» відстати настільки, що команда зуміла обслужити обох своїх пілотів. Також відвідали механіків Шумахер і Сутіл. Марк Веббер затримався на трасі тільки на коло, проте повільний піт-стоп не тільки завадив його боротьбі з Баттоном, а й відкинув австралійця за спину бразильського пілота Ferrari.

Після першої хвилі піт-стопів позиції пілотів та відриви між ними стабілізувалися. Льюіс упевнено лідирував, а Фернандо прагнув не відставати.

Разом із тим, як телевізійна картинка висвітлювала усі можливі принади Абу-Дабі та його автодрому на заході сонця та під променями софітів гонка перейшла у стадію позиційної боротьби, насамперед, у стані лідерів. Змагання ж у другому ешелоні тривали постійно. Ледь не розбив свій Williams у тунелі на виїзді з боксів Пастор Мальдонадо – але все обійшлося.

На середині дистанції відмовив KERS на боліді Баттона, що дозволило Массі та Вебберу наздогнати чемпіона 2009 року. Марк виявився більш наполегливим і зумів обійти Феліпе (який помилився за мить до того на виході з 7-го повороту) на першій DRS-прямій, але бразилець одразу відігрався на другій. Така ситуація тільки грала на користь Дженсона, який міг трошки перепочити від пресингу з боку своїх конкурентів. Зрештою англієць знайшов свій темп і знову став відриватися від дуету Масса-Веббер.

Другий акт тактичної боротьби в боксах розпочав австралієць на 36-му колі, його хід повторив Баттон витком пізніше. Проте якщо Марку поставили м’які шини, то Дженсону – середні, а  це означало, що гонщику Red Bull ще слід було заїжджати в бокси.

Тенденція боротьби Хемілтона з Алонсо виглядала наступним чином – британець відривався на початку гоночних відрізків в той час як іспанець наздоганяв наприкінці них. Зрештою саме Льюіс відправився в бокси раніше (на 41-му колі), в той час як у Скудерії вирішили відтягнути на три кола піт свого лідера, але це не допомогло – Фернандо залишився другим. Перемогти в такій гонці Хемілтону не завадив ніхто і він став другим пілотом, який виграв на цій трасі.

На м’яких шинах Веббер просто-таки летів по трасі встановлюючи щоразу нові найшвидші кола, проте відіграти 20-22 секунди у Баттона не зумів, тож McLaren святкує перемогу та подіум своїх гонщиків. Феліпе Масса помилившись на вході в перший поворот фактично без бою віддав Марку четверту позицію в гонці.

Дженсон Баттон хоч і не гарантував собі віце-чемпіонство, але достроково випередив напарника за підсумками сезону.

Фернандо Алонсо вкотре підтвердив, що гоночний темп боліду значно кращий за кваліфікаційний, і за сприятливих обставин іспанець приїхав на подіум.

Mercedes GP уже вкотре проїхали гонку у своїй власній лізі, де на цей раз до двох німців додався ще й третій – Сутіл, проте підопічні Росса Брона все-одно фінішували вище. Єдина відмінність від результатів Гран Прі Індії полягала в тому, що цього разу Росберг фінішував вище Шумахера.

Force India схоже остаточно закрила усі питання довкола боротьби за шосте місце в Кубку конструкторів і тепер може тільки пошкодувати, що занадто багато втратили на початку сезону інакше могли б посперечатися і з Lotus Renault. Ну а Toro Rosso і Sauber тільки за два тижні в Бразилії остаточно з’ясують хто отримає сьоме місце і більше призових за підсумками сезону.

Можна сміливо стверджувати, що цьогорічне Гран Прі вийшло набагато цікавішим за попередні два. Проте відчуття необхідності внести зміни у конфігурацію цієї красивої траси не полишало мене вже на третині цієї гонки.

Гран-прі Абу-Дабі. Фінішний протокол:

 

Пілот

Команда

Час

Піт

1.

Л. Хемілтон

McLaren

1.37:11.886

2

2.

Ф. Алонсо

Ferrari

+ 8.457

2

3.

Дж. Баттон

McLaren

+ 25.881

2

4.

М. Веббер

Red Bull

+ 35.784

3

5.

Ф. Масса

Ferrari

+ 50.578

2

6.

Н. Росберг

Mercedes

+ 52.317

2

7.

М. Шумахер

Mercedes

+ 1:15.900

2

8.

А. Сутіл

Force India

+ 1:17.100

2

9.

П. ді Реста

Force India

+ 1:40.000

1

10.

К. Кобаясі

Sauber

+ 1 коло

2

11.

С. Перес

Sauber

+ 1 коло

2

12.

Р. Баррікелло

Williams

+ 1 коло

2

13.

В. Петров

Lotus Renault

+ 1 коло

2

14.

П. Мальдонадо

Williams

+ 1 коло

2

15.

Х. Альгерсуарі

Toro Rosso

+ 1 коло

2

16.

Б. Сенна

Lotus Renault

+ 1 коло

3

17.

Х. Ковалайнен

Team Lotus

+ 1 коло

2

18.

Я. Труллі

Team Lotus

+ 2 кола

2

19.

Т. Глок

Marussia Virgin

+ 2 кола

2

20.

В. Ліюцци

HRT

+ 2 кола

1

Найшвидше коло: Марк Веббер (Red Bull) – 1:42.612 (51-е коло)

Не фінішували:

Д. Рікьярдо

HRT

49 коло

-

С. Буемі

Toro Rosso

19 коло

-

Ж.Д'Амброзіо

Marussia Virgin

18 коло

-

С. Феттель

Red Bull

1 коло

-

Особистий залік: 

1

С.Феттель

Red Bull Racing

374

2

Д.Баттон

McLaren

255

3

Ф.Алонсо

Scuderia Ferrari

245

4

М.Веббер

Red Bull Racing

233

5

Л.Хемілтон

McLaren

227

6

Ф.Масса

Scuderia Ferrari

108

7

Н.Росберг

Mercedes GP

83

8

М.Шумахер

Mercedes GP

76

9

В.Петров

Lotus Renault GP

36

10

Н.Хайдфельд

Lotus Renault GP

34

11

А.Сутіл

Force India

34

12

К.Кобаясі

Sauber F1 Team

28

13

Х.Альгесуарі

Scuderia Toro Rosso

26

14

П.ді Реста

Force India

23

15

С.Буемі

Scuderia Toro Rosso

15

16

С.Перес

Sauber F1 Team

14

17

Р. Баррікелло

Williams

4

18

Б.Сенна

Lotus Renault GP

2

19

П. Мальдонадо

Williams

1

Кубок Конструкторів

1

Red Bull Racing

Renault

607

2

McLaren

Mercedes

482

3

Scuderia Ferrari

Ferrari

353

4

Mercedes GP

Mercedes

159

5

Renault Lotus GP

Renault

72

6

Force India

Mercedes

57

7

Sauber F1 Team

Ferrari

42

8

Scuderia Toro Rosso

Ferrari

41

9

AT&T Williams

Cosworth

5


В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ, Sport.ua
Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Комментарии 57
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
МН
"Старт гонки вийшов настільки несподіваним, що противникам домінування Феттеля годі було й мріяти"
---
Слава, не повіриш...і в думках не було про щось таке мріяти))
принаймні, не в кінці чемпу)
п.с. наче, маю радіти, а воно, чогось, майже фіолетово..
єдине надиха - Феттель, таки, не кіборг, не частина компьютерної програми. сподіваюся, він це доводитиме і в наступному сезоні)
pazik_2007
Да уж, Ред Бул в этом году вне конкуренции (как в прочем и последнии пару лет)
Hassassin
В час, коли текст з'явився на сайті, Слава вже повертався з концерту Whitesnake і йому було пофіг на Феттеля, Хема і ко.
Ну а про реакцію на схід Феттеля - я знаю дуже добре. Занадто багато у нього зараз "доброзичлвців" ;) Так що це сподобалося багатьом
mocca76
Неплохая была гонка. Молодец Алонсо, чуть не повезло Баттону, браво Хемилтон, "браво" Феттель. А почему не М. Подзигун комментировал знает кто?
МН
---
як там Ковердейл?)
ще живчиком?;)
МН
---
нещодавно Савелій про якісь прообки мовив..
схоже, Макс придбав собі авто, і вчиться їздити по київських пробках)). це тобі нє мєтром, трясця!))
п.с. зник, то й добре.
justhateme
Редбулл как обычно просвистел с пит-стопами Марка. Ну остался один пилот на трассе, ну сделайте все для его победы, нееее... два раза софт на остывающей трассе...
Hassassin
Девід багатьом більш молодим фори дасть! Звук - жесть, сет-ліст був дуже гарним. Багато спілкувався з публікою, яка, на жаль, далеко не все розуміла. А загалом Кавердейл - великий молодець, який продовжує співати/писати прекрасний хард і давати відмінні концерти
lost_ua
Что с Феттелем тошниловка,что без.
Самый яркий момент гонки - массовое игнорирование синих флагов. Теперь официально Мальдонадо мой герой. Это ж надо быЛо 2 раза не видеть лидеров)))!. Хочется думать,что было просто "just for lulz", даже могу представить его тролльную физиономию.
МН
--

класний дядько)
харизматичний.
МН
--
во-во...і я про то...
lost_ua
Единственный позитив - нету ПАЛЬЦА. В следуюий раз,когда поеду на гран-при, специально отсижу в очереди за автографами и отрежу,к чертям собачим, этот палец.Бесит он меня. Не Феттель, а его ПАЛЕЦ!
МН
"По словам главы спортивного отдела Pirelli Пола Хембри, инженеры пытаются выяснить причины прокола у Себастьяна Феттеля, но пока очевидных проблем не обнаружено... "
--
боротися з німцем за допомогою "їжаків", конєшно, класно придумали...
добре, що протитанкових рівчаків не нарили..
Hassassin
2 MH & lost_ua
А хтось із вас сумнівався в тому що гонка буде нудною? Навіть при збільшеній першій зоні ДРС? Це ж - класичний тількедром з красивим антуражем. Зрештою не можуть усі гонки бути такими як цьогорічні Монреаль, Шанхай або Будапешт... Щось має бути кращим, а щось гіршим - добре коли ми наперед знаємо чого чекати...
lost_ua
Честно,хрень какая-то была, а не стратеия. Когда увидела софт на 2 пите аж захлебнулась от негодования. Мое мнение,конечно,не последняя инстанция, но похоже на слив.
МН
---

ріж по саму шию!!!))
lost_ua
А мы ждали чуда.
lost_ua
Понимаешь,я только отсидела, не хочу обратно .
Бог
Фернандо Алонсо вкотре підтвердив, що гоночний темп боліду значно кращий за кваліфікаційний, і за сприятливих обставин іспанець приїхав на подіум.
-------------
Болид тут ни к чему!!! На самом деле Нандо просто выжимает из своей машины то, чего другой не выжал бы, что и подтверждают убогие результаты Массы. И при чем тут благоприятные обстоятельства? Нандо, обогнав Марка и Дженса, сам создал эти условия!!!
lost_ua
благоприятные обстоятельства - это прокол Феттеля и тугодумие стратегов Ред Була.
А так,в принципе, согласна - ездит намного лучше Массы. Но зато Масса дарит нам ШОУ. Жду в Бразилии, юбилейный, 7 раз.