Сход Феттеля и победа Хэмилтона
Таковы главные итоги Гран-При Абу-Даби, состоявшегося сегодня
Останні гонки в цьогорічному календарі вже не відповідали на питання хто стане чемпіоном, але елемент певної несподіванки все-одно додали. На Гран Прі Абу-Дабі компанія Pirelli привезла відому всім пару сумішей Soft і Medium. Та найголовнішою загадкою траси є час проведення гонки – стартуючи під сонячними променями, пілоти фінішували вже у темряві, а це призводить до того, що єдиний раз в сезоні асфальт траси протягом гонки не нагрівається, а навпаки охолоджується.
Старт гонки вийшов настільки несподіваним, що противникам домінування Феттеля годі було й мріяти – Себастіан дуже впевнено стартував, не залишивши жодного шансу своїм конкурентам, але вже у другому повороті його RB7 розвернуло, права задня покришка виявилася пошкодженою без сторонньої участі, внаслідок чого, дошкутильгавши до власних механіків, чинний чемпіон вперше в сезоні змушений був припинити боротьбу в гонці!
Лідерство таким чином успадкував Льюіс Хемілтон, який спокійно почав відриватися від решти пелотону. Фернандо Алонсо вкотре продемонстрував своє уміння вдало стартувати – іспанець спочатку обійшов Веббера, а потім і Баттона. Міхаель Шумахер спочатку зумів випередити свого напарника, але ще до кінця першого кола Росберг повернув собі втрачену позицію.
Подвійна зона дії DRS показала себе доволі цікаво на початку гонки. Завдяки тому, що відстань між двома прямими, де можна було активувати систему, була мінімальною, а точок виміру відставання було дві – все це дозволяло пілотам повернути втрачене. Яскравою ілюстрацією цього стала боротьба між Веббером і Батоном та Буемі й ді Рестою. В обох випадках британські гонщики зуміли відігратися на другій довгій прямій.
Хемілтон намагався відірватися від Алонсо, та іспанець так само стабільно переслідував Льюіса, не даючи змоги британцю піти у суттєвий відрив – пілоти почергово обмінювалися швидкими колами. Практично в цей самий час стало очевидно, що у Дженсона Баттона не все гаразд і Веббер стрімко наздоганяв його. Боротьба між пілотами була настільки напруженою, що це навіть призвело до невеликого контакту між МР4-26 та RB7.
Феліпе Масса відкрив першу хвилю піт-стопів на 16-му колі, одразу після цього одночасно зупинилися лідери гонки – Хемілтон, Алонсо і Баттон, який «встиг» відстати настільки, що команда зуміла обслужити обох своїх пілотів. Також відвідали механіків Шумахер і Сутіл. Марк Веббер затримався на трасі тільки на коло, проте повільний піт-стоп не тільки завадив його боротьбі з Баттоном, а й відкинув австралійця за спину бразильського пілота Ferrari.
Після першої хвилі піт-стопів позиції пілотів та відриви між ними стабілізувалися. Льюіс упевнено лідирував, а Фернандо прагнув не відставати.
Разом із тим, як телевізійна картинка висвітлювала усі можливі принади Абу-Дабі та його автодрому на заході сонця та під променями софітів гонка перейшла у стадію позиційної боротьби, насамперед, у стані лідерів. Змагання ж у другому ешелоні тривали постійно. Ледь не розбив свій Williams у тунелі на виїзді з боксів Пастор Мальдонадо – але все обійшлося.
На середині дистанції відмовив KERS на боліді Баттона, що дозволило Массі та Вебберу наздогнати чемпіона 2009 року. Марк виявився більш наполегливим і зумів обійти Феліпе (який помилився за мить до того на виході з 7-го повороту) на першій DRS-прямій, але бразилець одразу відігрався на другій. Така ситуація тільки грала на користь Дженсона, який міг трошки перепочити від пресингу з боку своїх конкурентів. Зрештою англієць знайшов свій темп і знову став відриватися від дуету Масса-Веббер.
Другий акт тактичної боротьби в боксах розпочав австралієць на 36-му колі, його хід повторив Баттон витком пізніше. Проте якщо Марку поставили м’які шини, то Дженсону – середні, а це означало, що гонщику Red Bull ще слід було заїжджати в бокси.
Тенденція боротьби Хемілтона з Алонсо виглядала наступним чином – британець відривався на початку гоночних відрізків в той час як іспанець наздоганяв наприкінці них. Зрештою саме Льюіс відправився в бокси раніше (на 41-му колі), в той час як у Скудерії вирішили відтягнути на три кола піт свого лідера, але це не допомогло – Фернандо залишився другим. Перемогти в такій гонці Хемілтону не завадив ніхто і він став другим пілотом, який виграв на цій трасі.
На м’яких шинах Веббер просто-таки летів по трасі встановлюючи щоразу нові найшвидші кола, проте відіграти 20-22 секунди у Баттона не зумів, тож McLaren святкує перемогу та подіум своїх гонщиків. Феліпе Масса помилившись на вході в перший поворот фактично без бою віддав Марку четверту позицію в гонці.
Дженсон Баттон хоч і не гарантував собі віце-чемпіонство, але достроково випередив напарника за підсумками сезону.
Фернандо Алонсо вкотре підтвердив, що гоночний темп боліду значно кращий за кваліфікаційний, і за сприятливих обставин іспанець приїхав на подіум.
Mercedes GP уже вкотре проїхали гонку у своїй власній лізі, де на цей раз до двох німців додався ще й третій – Сутіл, проте підопічні Росса Брона все-одно фінішували вище. Єдина відмінність від результатів Гран Прі Індії полягала в тому, що цього разу Росберг фінішував вище Шумахера.
Force India схоже остаточно закрила усі питання довкола боротьби за шосте місце в Кубку конструкторів і тепер може тільки пошкодувати, що занадто багато втратили на початку сезону інакше могли б посперечатися і з Lotus Renault. Ну а Toro Rosso і Sauber тільки за два тижні в Бразилії остаточно з’ясують хто отримає сьоме місце і більше призових за підсумками сезону.
Можна сміливо стверджувати, що цьогорічне Гран Прі вийшло набагато цікавішим за попередні два. Проте відчуття необхідності внести зміни у конфігурацію цієї красивої траси не полишало мене вже на третині цієї гонки.
Гран-прі Абу-Дабі. Фінішний протокол: Пілот Команда Час Піт 1. Л. Хемілтон McLaren 1.37:11.886 2 2. Ф. Алонсо Ferrari + 8.457 2 3. Дж. Баттон McLaren + 25.881 2 4. М. Веббер Red Bull + 35.784 3 5. Ф. Масса Ferrari + 50.578 2 6. Н. Росберг Mercedes + 52.317 2 7. М. Шумахер Mercedes + 1:15.900 2 8. А. Сутіл Force India + 1:17.100 2 9. П. ді Реста Force India + 1:40.000 1 10. К. Кобаясі Sauber + 1 коло 2 11. С. Перес Sauber + 1 коло 2 12. Р. Баррікелло Williams + 1 коло 2 13. В. Петров Lotus Renault + 1 коло 2 14. П. Мальдонадо Williams + 1 коло 2 15. Х. Альгерсуарі Toro Rosso + 1 коло 2 16. Б. Сенна Lotus Renault + 1 коло 3 17. Х. Ковалайнен Team Lotus + 1 коло 2 18. Я. Труллі Team Lotus + 2 кола 2 19. Т. Глок Marussia Virgin + 2 кола 2 20. В. Ліюцци HRT + 2 кола 1
Найшвидше коло: Марк Веббер (Red Bull) – 1:42.612 (51-е коло)
Не фінішували: Д. Рікьярдо HRT 49 коло - С. Буемі Toro Rosso 19 коло - Ж.Д'Амброзіо Marussia Virgin 18 коло - С. Феттель Red Bull 1 коло -
Особистий залік:
1 С.Феттель Red Bull Racing 374 2 Д.Баттон McLaren 255 3 Ф.Алонсо Scuderia Ferrari 245 4 М.Веббер Red Bull Racing 233 5 Л.Хемілтон McLaren 227 6 Ф.Масса Scuderia Ferrari 108 7 Н.Росберг Mercedes GP 83 8 М.Шумахер Mercedes GP 76 9 В.Петров Lotus Renault GP 36 10 Н.Хайдфельд Lotus Renault GP 34 11 А.Сутіл Force India 34 12 К.Кобаясі Sauber F1 Team 28 13 Х.Альгесуарі Scuderia Toro Rosso 26 14 П.ді Реста Force India 23 15 С.Буемі Scuderia Toro Rosso 15 16 С.Перес Sauber F1 Team 14 17 Р. Баррікелло Williams 4 18 Б.Сенна Lotus Renault GP 2 19 П. Мальдонадо Williams 1
Кубок Конструкторів
1 |
Red Bull Racing |
Renault |
607 |
2 |
McLaren |
Mercedes |
482 |
3 |
Scuderia Ferrari |
Ferrari |
353 |
4 |
Mercedes GP |
Mercedes |
159 |
5 |
Renault Lotus GP |
Renault |
72 |
6 |
Force India |
Mercedes |
57 |
7 |
Sauber F1 Team |
Ferrari |
42 |
8 |
Scuderia Toro Rosso |
Ferrari |
41 |
9 |
AT&T Williams |
Cosworth |
5 |
В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ, Sport.ua
Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите
ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ
Максим Воронов отличился первым голом за «Атлетико Паранаэнсе»
Дебют казахстанского этапа сорвался из-за наводнения
---
Слава, не повіриш...і в думках не було про щось таке мріяти))
принаймні, не в кінці чемпу)
п.с. наче, маю радіти, а воно, чогось, майже фіолетово..
єдине надиха - Феттель, таки, не кіборг, не частина компьютерної програми. сподіваюся, він це доводитиме і в наступному сезоні)
Ну а про реакцію на схід Феттеля - я знаю дуже добре. Занадто багато у нього зараз "доброзичлвців" ;) Так що це сподобалося багатьом
як там Ковердейл?)
ще живчиком?;)
нещодавно Савелій про якісь прообки мовив..
схоже, Макс придбав собі авто, і вчиться їздити по київських пробках)). це тобі нє мєтром, трясця!))
п.с. зник, то й добре.
Самый яркий момент гонки - массовое игнорирование синих флагов. Теперь официально Мальдонадо мой герой. Это ж надо быЛо 2 раза не видеть лидеров)))!. Хочется думать,что было просто "just for lulz", даже могу представить его тролльную физиономию.
класний дядько)
харизматичний.
во-во...і я про то...
--
боротися з німцем за допомогою "їжаків", конєшно, класно придумали...
добре, що протитанкових рівчаків не нарили..
А хтось із вас сумнівався в тому що гонка буде нудною? Навіть при збільшеній першій зоні ДРС? Це ж - класичний тількедром з красивим антуражем. Зрештою не можуть усі гонки бути такими як цьогорічні Монреаль, Шанхай або Будапешт... Щось має бути кращим, а щось гіршим - добре коли ми наперед знаємо чого чекати...
ріж по саму шию!!!))
-------------
Болид тут ни к чему!!! На самом деле Нандо просто выжимает из своей машины то, чего другой не выжал бы, что и подтверждают убогие результаты Массы. И при чем тут благоприятные обстоятельства? Нандо, обогнав Марка и Дженса, сам создал эти условия!!!
А так,в принципе, согласна - ездит намного лучше Массы. Но зато Масса дарит нам ШОУ. Жду в Бразилии, юбилейный, 7 раз.