Ожиданиям вопреки
Неожиданно для многих Гран-При Бразилии был сухим, а долгожданную победу одержал Марк Уэббер
Гонка в Бразилії поставила крапку в сезоні, остаточно розставивши всіх учасників по місцях. Проте для багатьох уболівальників та учасників справжньою і деякою мірою неприємною несподіванкою стало те, що дощ, який рясно поливав вулиці Сан-Паулу, так і не дістався автодрому ні в суботу, ні під час самої гонки. Очікування дощу призвело до того, що частина пілотів ще у п’ятницю обрали відповідні передаточні числа в коробці передач, а в суботу збільшили кут атаки антикрил. Яким був би перебіг подій на мокрому асфальті ми можемо тепер тільки здогадуватися, а за сухої погоди несподіванок було не так і багато.
На завершальну гонку Pirelli привезла комбінацію шин Soft і Medium, а що найцікавіше – усі пілоти без винятку стартували на м’яких комплектах. Старт в Інтерлагосі пройшов дуже спокійно, що не часто можна побачити на цій трасі: жодного серйозного інциденту – контакту чи розвороту не сталося. Гонщики Red Bull утримали свої стартові позиції (хоча Марку Вебберу це було непросто) і поступово почали відриватися від переслідувачів. Алонсо зумів пройти на старті Хемілтона і десять кіл переслідував Баттона, поки не зламав оборону англійця на 11-му колі. Феліпе Масса виграв позицію у Росберга і опинився позаду Льюіса, що обіцяло додаткову інтригу з огляду на специфічні гоночні стосунки дуету цього сезону. Одне місце на старті програв Шумахер, що для німця зовсім нехарактерно, та вже за кілька кіл він повернув втрачене, обігнавши Пола ді Ресту.
Гран-прі Бразилії.
|
Пілот |
Команда |
Час |
Піт |
1. |
М. Веббер |
Red Bull |
1.32:17.434 |
3 |
2. |
С. Феттель |
Red Bull |
+ 16.983 |
3 |
3. |
Дж. Баттон |
McLaren |
+ 27.638 |
3 |
4. |
Ф. Алонсо |
Ferrari |
+ 35.048 |
3 |
5. |
Ф. Масса |
Ferrari |
+ 1:06.733 |
2 |
6. |
А. Сутіл |
Force India |
+ 1 коло |
3 |
7. |
Н. Росберг |
Mercedes |
+ 1 коло |
2 |
8. |
П. ді Реста |
Force India |
+ 1 коло |
2 |
9. |
К. Кобаясі |
Sauber |
+ 1 коло |
2 |
10. |
В. Петров |
Lotus Renault |
+ 1 коло |
3 |
11. |
Х. Альгерсуарі |
Toro Rosso |
+ 1 коло |
2 |
12. |
С. Буемі |
Toro Rosso |
+ 1 коло |
3 |
13. |
С. Перес |
Sauber |
+ 1 коло |
2 |
14. |
Р. Баррікелло |
Williams |
+ 1 коло |
3 |
15. |
М. Шумахер |
Mercedes |
+ 1 коло |
3 |
16. |
Х. Ковалайнен |
Team Lotus |
+ 2 кола |
3 |
17. |
Б. Сенна |
Lotus Renault |
+ 2 кола |
4 |
18. |
Я. Труллі |
Team Lotus |
+ 2 кола |
2 |
19. |
Ж.Д'Амброзіо |
Marussia Virgin |
+ 3 кола |
2 |
20. |
Д. Рікьярдо |
HRT |
+ 3 кола |
2 |
Найшвидше коло: Марк Веббер (Red Bull) – 1:15.324 (71-е коло)
Не фінішували:
В. Ліюцци |
HRT |
62 коло |
електрика |
Л. Хемілтон |
McLaren |
47 коло |
коробка передач |
П. Мальдонадо |
Williams |
27 коло |
виліт |
Т. Глок |
Marussia Virgin |
22 коло |
кріплення колеса |
Особистий залік:
1 |
С.Феттель |
Red Bull Racing |
392 |
2 |
Д.Баттон |
McLaren |
270 |
3 |
М.Веббер |
Red Bull Racing |
258 |
4 |
Ф.Алонсо |
Scuderia Ferrari |
257 |
5 |
Л.Хемілтон |
McLaren |
227 |
6 |
Ф.Масса |
Scuderia Ferrari |
118 |
7 |
Н.Росберг |
Mercedes GP |
89 |
8 |
М.Шумахер |
Mercedes GP |
76 |
9 |
А.Сутіл |
Force India |
42 |
10 |
В.Петров |
Lotus Renault GP |
37 |
11 |
Н.Хайдфельд |
Lotus Renault GP |
34 |
12 |
К.Кобаясі |
Sauber F1 Team |
30 |
13 |
П.ді Реста |
Force India |
27 |
14 |
Х.Альгесуарі |
Scuderia Toro Rosso |
26 |
15 |
С.Буемі |
Scuderia Toro Rosso |
15 |
16 |
С.Перес |
Sauber F1 Team |
14 |
17 |
Р. Баррікелло |
Williams |
4 |
18 |
Б.Сенна |
Lotus Renault GP |
2 |
19 |
П. Мальдонадо |
Williams |
1 |
Кубок Конструкторів
1 |
Red Bull Racing |
Renault |
650 |
2 |
McLaren |
Mercedes |
497 |
3 |
Scuderia Ferrari |
Ferrari |
375 |
4 |
Mercedes GP |
Mercedes |
165 |
5 |
Renault Lotus GP |
Renault |
73 |
6 |
Force India |
Mercedes |
69 |
7 |
Sauber F1 Team |
Ferrari |
44 |
8 |
Scuderia Toro Rosso |
Ferrari |
41 |
9 |
AT&T Williams |
Cosworth |
5 |
Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите
ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ
27–28 апреля состоялись матчи 35-го тура чемпионата Англии 2023/24
По версии FourFourTwo, лучшим кипером является Алиссон из Ливерпуля
Какой-то странный вывод. А какую гонку он мог показать, когда отказали первая и вторая передачи, а потом и седьмая?
А Феттель некрасиво поступил. Мог бы удружить Уэбберу и показать хоть какую-то видимость борьбы.
"Maks Podzigun
Спробую пояснити ситуацію, яка багатьох з вас цікавить. Чому я не коментую останній Гран Прі.
Після поїздки до Абу Дабі, за тиждень до гонки в Бразилії я від Юри Павлова дізнався, що його знову запрошував Чілачава коментувати разом, тобто канал "вирішив" залишити "заміну" і на останню гонку, а Чілачава знову потребував допомоги від Юри. При цьому жоден з представників УТ1 не зв'язався зі мною і не попередив про це рішення. Більше того, на мої дзвінки та смс ніхто не відповідав.
Очевидно, що телеканал не зацікавлений у якісному коментарі гонки від коментатора, який повноцінно займається цією справою останні шість років, який без їхньої допомоги і коштів побував на останньому Гран Прі і може передати глядачам свіжі емоції від реального етапу Ф1. Їм взагалі байдуже, як транслюється Ф1, підтвердженням цьому стала ситуація з показом кваліфікації та пояснення одного з представників телеканалу, що "а навіщо вам квала, там і так усе вирішено... скажіть спасибі, що гонку наживо покажемо". Спасибі. Тільки хто її дивитиметься?"
невиразну, мабудь, тому, що, знаходячись позаду маси, він поїхав в бокси, замість того, що б вибити філю з гонки))
я сам був розчарований, що все закінчилось без вильотів, і зламаних крил з пробитими шинами))
отряд нє замєтіл потєрі бойца)))
шо подзігун, шо Тімур - байдуже..
я слухаю Попова.
чекаю річной звіт від В.К.
Веббер показал, когда Марко и Хорнер дают добро, то он может ехать не хуже Феттеля.
Феттель, даже с короткой второй уезжал от Алонсы (ни разу не самовоз).
Баттон не дружил с софтом, но был лучшим на медиуме.
Вообще, ждал дождя. Без него тотальное доминирование РБ, как итог всего сезона.
Феттель, Феттель. Допоки хтось не доведе, що проблеми з коробкою у німця не було - слід враовувати офіційну версію. З витоком олії з коробки особливо не позмагаєшся з таким самим тільки справним болідом. Хоча РБ7 звісно машина неймовірна. Швидка і надійна.
Цикл річних оглядів (по командах) буде з наступного тижня.
Контракту на 2012 не має, до старту сезону не повернеться, та й взагалі існує дуже велика імовірність того, що з Ф1 Роберт закінчив. Добре якщо рука основні свої функції збереже...
апятьдвацатьпять
ну не було б без неї цього обгону. а обгін - лялька, у того ж люіса на таке мозгів би не вистачило.
Кстати, Баттон сказал, что хотел обогнать Алонсо на стартовой прямой, потому что "без ДРС обгоны веселее"