Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
| Обновлено 25 марта 2012, 15:51
9032
69

Формула 1. Герой асфальта говорит по-испански!

Невероятная гонка в Сепанге закончилась победой Алонсо и дебютным подиумом Переса!

| Обновлено 25 марта 2012, 15:51
9032
69
Формула 1. Герой асфальта говорит по-испански!

Перед початком Гран Прі синоптики обіцяли високу ймовірність дощу на весь уїк-енд, але під час практик і кваліфікації було сонячно і всі пілоти могли показати реальну силу своїх болідів. Для абразивного асфальту Сепанга, на якому буває або спекотно, або мокро компанія Pirelli привезла саму жорстку пару шин Medium і Hard. Суботня кваліфікації жодних сюрпризів не принесла – перший ряд стартового поля знову окупували британці з McLaren, не найкращий темп був у гонщиків Red Bull, які кваліфікувалися 4-м і 6-м, причому Феттель як і тиждень тому програв Вебберу. Міхаель Шумахер четверту позицію на старті в Австралії розміняв на третю цього разу, зайвий раз довівши, що машини Mercedes дуже добре виглядають саме на короткій серії кіл в умовах кваліфікації. По п’ять місць на старті втратили фіни, Ряйкконен за заміну коробки передач, а Ковалайнен отримав відкладений штраф ще в Альберт-парку за обгін під жовтими прапорами.

За 15 хвилин до початку гонки над трасою пішов дощ і командам було дозволено змінити базові налаштування і, звісно ж, шини. Усі гонщики крім Де Ла Роси та Картікеяна вирушили на проміжній гумі, а в HRT одразу одягнули шини для сильного дощу. Старт гонки на вологому асфальті вийшов традиційно для таких випадків веселим – Льюіс з Дженсоном зберегли статус-кво, а от Шумахер забарився і відкотився на 5-те місце. Грожан протиснувся між двома Red Bull на прямій і зумів випередити Міхаеля в першому повороті. Але швейцарець недовго займав провідну позицію в пелотоні, спочатку його обігнав Веббер, а потім він врізався в Шумахера, який теж встиг випередити Ромена. Як наслідок – обоє пілотів відкотилися в кінець другого десятка. Відмінно зумів стартувати Кобаясі, який прорвався на 10-ту позицію. Дощ тим часом посилювався і вже наприкінці першого кола в бокси за дощовими шинами заїхав Перес. Лідери масово поїхали в бокси тільки на 5-му колі, коли небезпека аквапланування набула загрозливого вигляду. Та навіть на нових шинах для сильного дощу багато пілотів припускалися помилок, але єдиним для кого помилка виявилася фатальною став Грожан чий Lotus упевнено загруз в гравійній зоні безпеки.

Зрештою дирекція гонки змушено випускає машину безпеки, але за два кола гонку зупиняє на наступні 50 хвилин. Рестарт пройшов за спиною Mercedes SLS Майландера і пілоти злегка «просушили» траєкторію, це дозволило частині з них поїхати в бокси за проміжною гумою в момент коли машина безпеки покинула трасу.

Гонщики масово поїхали в бокси на 15-16-х колах, і коли ситуація стабілізувалася виявилося, що в гонці лідирує Фернандо Алонсо слідом за яким їхав Серхіо Перес – мексиканець зробив свій візит до механіків колом пізніше за лідерів і випередив дует пілотів McLaren серед яких відбулася рокіровка.

На 16-му колі Дженсон Баттон при спробі обгону Картікеяна! (який був в одному колі з лідерами) помилився і надломив своє переднє крило, додатковий піт-стоп для англійця зіпсував йому гонку.

Проблеми з надмірним зношуванням шин болідами Mercedes далися взнаки досить швидко і Росберг поступово відкотився все нижче й нижче. Аналогічні проблеми чекали й на семиразового чемпіона, який спочатку наблизився до топ-10, але потім почав пропускати конкурентів.

Поки траса була вологою Алонсо зумів наростити комфортний відрив від Переса у 9 секунд, саме цікаве, що сам Серхіо також відривався від Хемілтона, хоч і не такими темпами. Але як тільки малайзійський асфальт став підсихати ситуація змінилася вкрай несподівано для багатьох – мексиканець став їхати на 0,5 – 1 секунду швидше Фернандо і ще більше «привозив» Льюісу. С31 під управлінням 22-річного пілота методично штампував одне найшвидше коло за іншим і перевага Алонсо упевнено продовжила танути мов сніг на весінньому сонці.

Коли гоночне полотно стало сухим, принаймні на траєкторії, ніхто з лідерів не хотів ризикувати та їхати за сліками в бокси. Але довго це тривати не могло і коли Марк Веббер після піт-стопа на сухих шинах став їхати на три секунди швидше, стало зрозуміло, що пора перевзування прийшла. Тим часом відстань між Алонсо та Пересом уже складала менше однієї секунди! Скудерія хоч і зробила машину далеко не найкращу, але в тактичній боротьбі проти Sauber командний місток спрацював значно краще – Фернандо поїхав в бокси, а Серхіо залишився ще на одне коло. Після цього розрив між пілотами став 7 секунд – провал тактиків з Хінвіля, але не молодого мексиканця. Серхіо знову зумів відіграти усе відставання і на головній прямій двічі за допомогою DRS пробував обігнати дворазового чемпіона. Безрезультатно. А потім сталося те, що часто трапляється з молодими пілотами, які на мить втрачають голову від можливості здобути те, чого раніше ніколи не мали (тиждень тому Мальдонадо так само в боротьбі з Алонсо розбив машину на останньому колі, а ще в пам’яті стоїть картина з французького Гран Прі 2002-го року, коли молодий Кімі Ряйкконен «підслизнувся» на розлитому мастилі з Тойоти Алана МакНіша в шпильці Аделаїда і «віддав» перемогу Шумахеру) – на 50 колі Серхіо помиляється на гальмуванні перед 14-м поворотом і, після мандрівки асфальтованою зоною безпеки, опиняється в 4,5 секундах позаду Фернандо. На цьому боротьба за перемогу завершилася, не зважаючи на те, що Перес продовжив скорочувати відставання. Ще до цієї помилки команда просила Серхіо не робити дурниць та доїхати на подіум, який зрештою від нього нікуди не дівся.

За спинами лідерів все було більш спокійно – Хемілтон їхав наодинці, хоча Феттель і був не надто далеко, та загрожувати позиції британця не міг, а коли на 48-му колі, обганяючи на коло Картікеяна!!! (індус сьогодні став злим генієм одразу для двох чемпіонів), проколов задню ліву шину, то питання про учасників церемонії нагородження закрилося саме собою, адже Веббер був у 5 секундах позаду.

Кімі Ряйкконен нагадав про своє уміння бути найшвидшим на одному колі і на 53-му витку гонки встановив найшвидше коло.

Бруно Сенна довів, що гоночний темп FW34 дозволяє успішно боротися за очки і бразилець без пригод, але з великою кількістю обгонів фінішував шостим – найкращий результат в кар’єрі. За його спиною гонку завершили представники інших команд-середняків: Ді Реста, Вернь (перші очки в кар’єрі вже на другій гонці) та Хюлькенберг. Знову не пощастило Пастору Мальдонадо, який їхав за одним очком, але французький двигун його Williams відмовив за коло до фінішу і останнє місце в заліковій десятці відійшло до Міхаеля Шумахера, який попри всі свої пригоди зумів фінішувати вище напарника.

Справжній фарс розігрався на останньому колі в радіоефірі команди Red Bull під час перемовин з Феттелем – спочатку команда попросила німця зупинити машину і «зійти» в гонці (напевно для того, щоб можна було без штрафу поміняти коробку передач в Шанхаї), потім сказала фінішувати, але знову кардинально змінила думку. В підсумку Себастіан таки фінішував на 11-му місці.

Безумовно героями гонки можна вважати і Алонсо для якого це була 28-ма перемога, і Переса, який вперше піднявся на подіум, а болід Sauber вперше став другим в Гран Прі (перед тим 6 разів Френтцен, Херберт, Алезі та Хайдфельд приїжджали на третє місце). Іспанець відмінно скористався погодними умовами, хаосом в боксах на 15-му колі – саме тоді він і зумів обігнати Хемілтона, та завдяки безпомилковій їзді фінішувати першим. Серхіо зробив те, у що не могли повірити ні британські, ні інші коментатори – він був однаково швидшим за McLaren і на вологій, і на сухій трасі. На цьому тлі 15-те місце Феліпе Масси виглядає насмішкою над усіма, хто продовжує вірити у бразильця.

За три тижні Великий цирк зробить свою зупинку в Китаї і ми зможемо побачити наскільки закономірними були сьогоднішні результати.

В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ, Sport.ua
 

Гран Прі Малайзії:

 #

Пілот

Команда

Час

Піт

1.

Ф. Алонсо

Ferrari

2:44:51.812

3

2.

С. Перес

Sauber

+ 2.263

3

3.

Л. Хемілтон

McLaren

+ 14.591

3

4.

М. Веббер

Red Bull

+ 17.688

3

5.

К. Ряйкконен

Lotus

+ 29.456

3

6.

Б. Сенна

Williams

+ 37.667

4

7.

П. ді Реста

Force India

+ 44.412

3

8.

Ж.-Е. Вернь

Toro Rosso

+ 46.985

2

9.

Н. Хюлькенберг

Force India

+ 47.892

3

10.

М. Шумахер

Mercedes

+ 49.996

3

11.

С. Феттель

Red Bull

+ 1:15.527

4

12.

Д. Ріккардо

Toro Rosso

+ 1:16.828

4

13.

Н. Росберг

Mercedes

+ 1:18.593

4

14.

Дж. Баттон

McLaren

+ 1:19.719

5

15.

Ф. Масса

Ferrari

+ 1:37.319

4

16.

В. Петров

Caterham

+ 1 коло

3

17.

Т. Глок

Marussia

+ 1 коло

3

18.

Х. Ковалайнен

Caterham

+ 1 коло

4

19.

П. Мальдонадо

Williams

+ 2 кола

5

20.

Ш. Пік

Marussia

+ 2 кола

3

21.

Н. Картікеян

HRT

+ 2 кола

2

22.

П. Де Ла Роса

HRT

+ 2 кола

3

Найшвидше коло: Кімі Ряйкконен (Lotus) - 1:40.722 (53-тє коло)

Не фінішували:

К. Кобаясі

Sauber

47 коло

-

Р. Грожан

Lotus

4 коло

виліт

Загальний залік після 2-х етапів:

Особистий залік

1.

Ф. Алонсо

Ferrari

35

2.

Л. Хемілтон

McLaren

30

3.

Дж. Баттон

McLaren

25

4.

М. Веббер

Red Bull

24

5.

С. Перес

Sauber

22

6.

С. Феттель

Red Bull

18

7.

К. Ряйкконен

Lotus

16

8.

Б. Сенна

Williams

8

9.

К. Кобаясі

Sauber

8

10.

П. ді Реста

Force India

7

11.

Ж.-Е. Вернь

Toro Rosso

4

12.

Д. Ріккардо

Toro Rosso

2

13.

Н. Хюлькенберг

Force India

2

14.

М. Шумахер

Mercedes

1

Кубок конструкторів

1.

McLaren

Mercedes

55

2.

Red Bull Racing

Renault

42

3.

Scuderia Ferrari

Ferrari

35

4.

Sauber F1 Team

Ferrari

30

5.

Lotus F1 Team

Renault

16

6.

Sahara Force India F1 Team

Mercedes

9

7.

Williams F1 Team

Renault

8

8.

Toro Rosso

Ferrari

6

9.

Mercedes AMG Petronas

Mercedes

1

Sport.ua

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

MotoGP. Баньяйя выиграл Гран-при Испании
Авто/мото | 28 апреля 2024, 23:31 0
MotoGP. Баньяйя выиграл Гран-при Испании

Чемпион мира одержал вторую победу в нынешнем сезоне

Чемпион мира: «Кажется, Мудрик не представляет, как нужно играть в футбол»
Футбол | 30 апреля 2024, 07:42 4
Чемпион мира: «Кажется, Мудрик не представляет, как нужно играть в футбол»

Франк Лебеф высказался об игре украинского вингера

Комментарии 69
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
МН
суцільне дежавю
правда, з варіаціями....
МН
от вам і дощик
Hassassin
Дежавю чого саме?
Мені гонка сподобалася, дуже шкода, що Серхіо не дотис Нандо...
CubiQ
Говняная гонка. Макларены испортили настроение на все 3 недели. Такой дикий просёр...
Ещё у меня вопрос, нахрена нужна резина для сильного дождя? Зачем держать красные флаги до момента, когда на интере можно ехать. Эта безопасность уже до маразма доходит...
lost_ua
Ну почему Уайтинг такой идиот? Почему Мерс жрет резину? Почему Картикеян все еще гоняется?........Отвратительная гонка,ИМХО, лично для меня. Болел Фур с победой, не а Питера Заубера просто обнимаю.Прекрасный он человек.
Chupakabra86
Я б не употреблял слово гоняется относительно машин HRT, хотя индийская пересувная шикана и сделала своє черное дело. Кстати сейфети кары з поводом и без повода меня уже тоже достали, но в даном случае, думаю все же дождь был очень сильным. Другое дело, что рестарт гонки можно было делать гораздо раньше...
lost_ua
Обана новость. Оказывается Мерседес не кушал резину, а не мог ее прогреть. Идиоты!
Hassassin
Вболівальників МакЛарен зрозуміти можна - в сухих умовах їм світив дубль. Але реально гонка класною вийшла.
Рестарт за СК може й можна було зробити, але не забувайте, що поки ті 5 кіл за нею їхали трасу потроху висушували, тому й змогли швидко на поміжні шини перейти.
МН
2 Hassassin
----
знову крофуканий дубль, знову Пастор на останніх колах зійшов
знову "молодий" позаду Алонсо ледь не втратив усе (і також на останніх колах)
і, найголовніше, знову в "героях" не ті, кого б я хотів там бачити.
МН
вірно кубік сказав - просёр
і це усе перекрива(
Hassassin
Ех, я теж на подіумі побачив тих, кого бачити там не хочу, але ж об'єктивності заради слід визнати що уїк-енд вийшов дуже цікавим і класним. Для цього просто треба абстрагуватися від своїх симпатій/антипатій ;)
Он Грожан сказав, що Міхаель в нього в'їхав в четвертому повороті Як можна в'їхати в того, хто знаходиться позаду тебе, Ромен, на жаль, не розказав.
BlackCH
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил
МН
яка ненька, такий і синок
lost_ua
Простите за каплю дегтя, но ОЧЕНЬ неприятное впечатление осталось после завуалированного приказа Пересу из боксов.Может я действительно туплю и выдумываю, но после гонки папаша Серхио и Доменикали очень радостно что-то обсуждали.
Hassassin
Це все дуже суперечливо, бо з боксів була вказівка не робити дурниць і не втратити позиції, а от як ці вказівки сприймати - справа кожного особисто. Та й зрештою Серхіо навіть після цього боровся і їхав на межі. Так що, ІМХО, або вказівки не чіпати Алонсо не було, або він клав на цю вказівку.
Hassassin
Кімі немає й 40. Та й його Лотус є значно сильнішим ніж Мерс зразка 2010-2011. І перерва була 2 роки, і що таке КЕРС фін також знав за досвідом 2009. Це все дуже складні порівняння.
Hassassin
Майбутнє сина в червоних кольорах?
lost_ua
Ты меня не понял. Объясню с аргументами. Заубер бедная команда - факт. Спонсоров у них очень мало(чего только стоит позапрошлогодний Де ла Роса и Кобаяши в коронах бургер кинг).Феррари же всегда помогало Зауберу,поставляя свои моторы по низким ценам. Я бы на месте Петера тоже бы не ударила по руке,которая кормит. Я понимаю,что в этой ветке особых любителей конспираций нету, но все же...., не кажется ли вам,что эта теория имеет право на жизнь?
П.С: а то,что Переса сватают в Ферарри, так это только плюс в мою копилку.
BlackCH
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил
lost_ua
А можно вас спросить,давно вы смотрить Формулу 1? Потому что,если давно, тогда вам нет оправдания. Потому что в 2010 были дубовые Бриджы, а вот пирельки появились только в прошлом. Тоесть Шумахар гоняется на них один сезон и 2 гонки. Классно ты поспорил с "вескими" аргументами . Как говорят у нас в Одессе, таки да, поспорил)!