Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
| Обновлено 11 мая 2012, 15:20
8281
45

Пятый в пяти?

Анонс предстоящего Гран При Испании Формулы 1 от Sport.ua

| Обновлено 11 мая 2012, 15:20
8281
45
Пятый в пяти?

Великий цирк приїхав додому – в Європу, де й буде гастролювати до вересня з перервою на виїзне засідання в Монреалі. Гран Прі Іспанії проводиться на Кільці Каталонії з 1991 року безперервно, але вже зовсім скоро ситуація може змінитися (в паддоку активно циркулює інформація про те, що незабаром в Іспанії Гран Прі почергово прийматиме Барселона і Валенсія).

Відносно м’який клімат взимку, порівняно з іншими країнами Європи, давно зробив барселонську трасу основним автодромом для передсезонних тестів команд, а отже всі пілоти без винятку приїжджаючи сюди прекрасно розуміють що тут і до чого, тобто ризик наробити помилки при пілотуванні мінімальний. Гонки на цій трасі вже давно стали традиційною «святковою процесією» порядок руху в якій здебільшого визначається в кваліфікації, змінюється протягом першого кола й інколи коригується під час піт-стопів. Але звісно в Барселоні є й позитивні моменти. Наприклад, через конфігурацію траси у більшості випадків стає зрозуміло боліди якої з команд будуть себе почувати добре на більшості інших трас в сезоні. А ще саме тут починається перший великий етап модернізації машин.

Взагалі, якщо подивитися на конфігурацію іспанського кільця то чудово побачимо чому успішна машина в Каталонії є потенційно успішною всюди – після головної прямої іде зв’язка правого-лівого поворотів, які проходяться на швидкості від 140 до 200 км/год., потім маємо затяжний швидкий третій поворот, короткий розгін і ще один середньошвидкісний поворот. Другий сектор траси практично повторює все це, але з різними варіаціями. А от третій є відносно нешвидким.  По-справжньому повільними поворотами в Барселоні є тільки 10-й і зв’язка 14-15-го, яка виводить пілотів на головну пряму.

Швидкісні повороти завжди подобаються гонщикам, бо для них це завжди виклик, який показує наскільки швидким, а інколи й мужнім є кожен з них, але такі повороти нецікаві для вболівальників, які хочуть бачити багато обгонів. Зрештою на цій трасі місць для обгону обмаль – це перший поворот і десятий. В інших місцях траси без помилки опонента обгони є майже неможливими. Як і минулого року зона дії DRS в гонці буде тільки одна на стартовій прямій, а лінія заміру відставання знаходитиметься між двома останніми поворотами кільця. Та згадуючи минулорічну гонку варто сказати, що сама по собі DRS може і не допомогти – скільки кіл Льюіс Хемілтон потратив на вивчення заднього крила RB7 Феттеля, а обігнати німця так і не зміг. Тому на дієвість системи сподіватися можна, але варто пам’ятати, що і вона аж ніяк не є панацеєю.

Річ, яка в цьому сезоні впливає на хід гонок набагато більше і дозволяє їх робити значно цікавішими ніж вони могли б бути, постачається компанією Pirelli. В Іспанію шинники привезли суміші Hard і Soft, обіцяючи, що різниця у темпі на них буде відчутною. Пол Хембрі перед стартом уїк-енду поділився своїми думками з цього приводу: «Ми вирішили зупинитися на шинах Soft і Hard для того, щоб підкреслити різницю їх характеристик, що поставить непрості задачі перед командами, але, в той самий час, дозволить продемонструвати високу швидкість і надійність нашої продукції. Вперше в сезоні ми використовуємо склад сумішей через крок, і це дасть командам можливість використати різні тактичні схеми, що може сильно вплинути на підсумкові результати. Разом із командами, більшість з яких присвятила тести в Мюджелло випробуванням шин та нових деталей, ми чекаємо дуже щільної конкуренції на Гран Прі Іспанії – і може навіть побачимо п’ятого переможця за п’ять гонок…»

Гонка в Барселоні не тільки відкриває європейську частину сезону, а й традиційно стає першим етапом серйозних оновлень болідів під час чемпіонату. Минулого тижня команди вперше за останні роки проводили тести під час сезону на яких випробовували свої новинки, хоча і не всі. Частину оновлень ми побачимо тільки сьогодні під час практик, але вже зараз можна сказати, що абсолютна більшість команд плідно попрацювала протягом останніх тижнів.

Не менш цікавим є й погодні умови, в яких відбуватимуться події Гран Прі. Якщо сьогодні в Барселоні тепло й сонячно, а температура повітря вже становить +25С, то на суботу і неділю синоптики прогнозують більш хмарну суху погоду з температурою +21С в неділю вдень.

Пол Хембрі згадував про можливого п’ятого переможця і дійсно, якщо уважно подивитися на результати попередніх гонок, то спрогнозувати хто ж саме питиме переможне шампанське на подіумі дуже і дуже непросто. Загалом тенденція в сезоні така, що хто знайде найкращий підхід до використання шин, той і буде «в дамках». Проблема з продукцією Pirelli полягає в тому, що гума має дуже вузький і нетривалий робочий діапазон, потрапити в який гоночним інженерам дуже і дуже непросто. Зрештою саме це спричинило критику на адресу Pirelli збоку Міхаеля Шумахера, але решта пілотів або відмовчується, або не погоджується семиразовим чемпіоном. Найхитрішим став Алонсо, який вчора на перс-конференції дану проблему прокоментував дуже лаконічно: «Себастіан [Феттель] німець, нехай він і відповідає».

Фаворитами Гран Прі у букмекерів є лідери сезону Феттель і Хемілтон, коефіцієнти на перемогу перед стартом практик були на рівні 4.0, далі йдуть Баттон – 5.0, Ряйкконен – 11.0, Алонсо та Веббер – по 13.0, Росберг – 15.0, Грожан – 17.0 і останніми серед команд-лідерів є ставки на Шумахера – 21.0 і Массу – 51.0.

З погляду статистики найуспішнішим пілотом в Барселоні є Міхаель, який вигравав тут 6 разів, дві перемоги у Кімі й по одному разу першими фінішну лінію перетинали Фернандо, Феліпе, Дженсон і Марк.

Отже, нам залишається дочекатися неділі й на власні очі подивитися чи справдяться очікування більшості вболівальників і чи вікторію на каталонській землі здобуде той, кого на верхівці подіуму ми ще не бачили в цьому році.

P.S. Вперше за багато років в паддоку не буде Росса Брона, якому, через проблеми зі здоров’ям, лікарі порадили не їхати до Іспанії. Тимчасово керувати командою буде Боб Белл, а Росс має повернутися вже в Монако.

Гран-прі Іспанії, Барселона, 11-13 травня, п’ятниця – неділя

Довжина кола

Кіл в гонці

Дистанція

Найшвидше коло в сучасній конфігурації:

4 655 м

66

307,104 км

кваліфікація: 1'19.995 (2010, Марк Веббер)

гонка: 1'21.670 (2008, Кімі Ряйкконен)

Перша практика 11:00* - 12:30 – п’ятниця 11 травня

Друга практика 15:00 - 16:30 – п’ятниця 11 травня

Третя практика 12:00 - 13:00 – субота 12 травня

Кваліфікація 15:00 – субота 12 травня

Гонка 15:00 – 13 травня

(* - Час київський)

В’ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ, Sport.ua

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

ВИДЕО. Автомобиль врезался в толпу зрителей в Шри-Ланке. 7 погибших
Авто/мото | 24 апреля 2024, 05:00 0
ВИДЕО. Автомобиль врезался в толпу зрителей в Шри-Ланке. 7 погибших

Семь зрителей погибли, еще 21 человек был госпитализирован с травмами

Барса хочет заменить легенду звездой сборной Украины. Цена вопроса – 30 млн
Футбол | 27 апреля 2024, 20:57 9
Барса хочет заменить легенду звездой сборной Украины. Цена вопроса – 30 млн

Артем Довбик летом может стать игроком «Барселоны»

Комментарии 45
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Gutalacha
Перша практика 11:00* - 12:30 – п’ятниця 20 квітня
Друга практика 15:00 - 16:30 – п’ятниця 20 квітня
Третя практика 12:00 - 13:00 – субота 21 квітня
Кваліфікація 15:00 – субота 21 квітня
Гонка 15:00 – неділя 22 квітня
(* - Час київський, календар Майа)
hustle92
Можете кто-нибудь дать ссылку на трансляцию с русским коментатором?
Hassassin
gjl
Подивися на цьому сайті. Російська сопка там точно є.
Дьявол
Епт! Спасибо за анонс, а то с этими футболами вообще забыл про Ф-1... Сейчас почитаю - отпишусь по существу)
Hassassin
http://livetv.ru/
hustle92
Раньше все трансляции формулы 1 смотрел начиная с сезона 2002-го года,а в этом сезоне ещё ни одной гонки не увидел!
Hassassin
За останні 5 років пропустив Угорщину і Японію у 2007...
А ще пам'ятаю як дивився на Першому в запису о другій-третій ночі...
Дьявол
А в связках 5-7 и 7-9, кажется, обгоны теоретически возможны, если хорошо выйти из поворота... Слава, не помнишь, как было в двух-трех предыдущих сезонах - не обгоняли ли там?..
vladmovlyav
никто не знает,на Украине будут показывать Формулу 1 или нет?
vladmovlyav
транслировать.
Lexa_Simferopol
а я после гибели А.Сенны,ни закого не болею...легенда!!! И как спортсмен и как человек...рекомендую посмотреть док.фильм про него!!! Называется - Сенна. Очень тронул!
Aliaze222222
Алонсо во второй практике разчеровал что то обратно на мудрили !!!
Hassassin
ну це ж все швидкі зв'язки, там по суті одна оптимальна траекторія, підготувати обгін нереально, тільки якщо пілот попереду помилиться.
mocca76
Ага, я тоже помню одну классную гонку в прошлом году, которую до часу ночи по Першому показывали online. Эх, почему же в этом году нет такого....
CubiQ
Походу найдутся такие умники, которые и на ГП Бразилии будут спрашивать про трансляцию в Украине.
Трансляций нет и не будет.
Чем разочаровал? Баттон отстал от зимнего времени Райкконена на 1,4 секунды. Так что ещё непонятно кто, что и где.
Интересно, что покажут Маки, после ужасного Бахрейна...
Hassassin
Тому що вартість трансляції Ф1 висока, а рейтинги низькі. Калосеріали збирають більшу аудиторію. Та й Ф1 на покащення нашого життя вже сьогодні жодним чином не впливає. Червоненко минулого року знайшов гроші, а як вибори ФАУ програв, фсьо - лавочка закрилася, а новому президенту то непотрібно.
mocca76
Может быть надо организовать кампанию по сбору средств для желающих смотреть Ф1 в Украине? С миру по нитке, как говорится... Шучу, конечно
CubiQ
Это что за гонка такая? О_О
mocca76
Это была Канада, которая длилась почти 4 часа из-за сильного дождя, у нас трансляция началась вечером, а закончилась ночью, и все это было почти без перерывов
hustle92
Ещё добавлю что это была самая длинная гонка в истории формулы 1.